Selaa sivuja

Ylijäämä on asia, johon suhtaudumme vakavasti

Ylijäämän syntymisen välttämiseksi on tärkeää kehittää tuotteiden suunnittelua, tuotantotapoja ja lopputuotteen laatua. On tärkeää osata ostaa oikeita tuotteita mahdollisimman oikea määrä ja opastaa asiakasta pitämään vaatteestaan hyvää huolta.

Olemme investoineet ohjelmistoihin ja henkilöresursseihin, jotta voimme tehdä mielenkiintoisempia tuotteita, laadukkaampaa ostosuunnittelua, kattavaa raportointia liiketoiminnastamme sekä asiakas- ja edustajapalautteen keräämistä ja analysointia. Kehittämällä näitä toimintoja pystymme tuottamaan asiakkaillemme kiinnostavampia ja laadukkaampia tuotteita. Näiden toimien kehittäminen on iso askel myymättä jäävien tuotteiden vähentämiseksi.

Materiaalin kulutuksen optimointi

Tuotannossa materiaalin kulutus arvioidaan mahdollisimman tarkkaan tuotteen kaavoista tehdyn leikkuusuunnitelman avulla. Ylijäävä leikkaamaton materiaali on tuotannon ylijäämää. Oman tuotannon ylijäämäneulokset pyrimme aina käyttämään tuotteiden valmistamiseen.

Yhteistyötehtaamme pyrkivät siihen, että tuotannon leikkuussa kappaleiden väliin jääviä pieniä neulospaloja syntyisi mahdollisimman vähän. Määrää voidaan vähentää tarkalla leikkuusuunnitelmalla eli kaavojen asettelulla. Myös kaavojen osia voidaan muokata esimerkiksi lisäämällä tai poistamalla saumoja. Jos leikkuusuunnitelmasta on jäämässä yli isoja paloja, voidaan neuloksesta suunnitella esimerkiksi toinen tuote.

Sukkien tuotannosta ylijääneet langat käytetään mp Denmarkin omaan Restock-nimiseen sukkamallistoon. Ylijääneille langoille etsitään myös uusia käyttötarkoituksia yhteistyössä heidän asiakkaidensa kanssa. Lankoja käytetään esimerkiksi kirjavissa sukissa, joissa on käytössä monia eri värejä. Näin vanhat värit sulautuvat uusiin väreihin.

Leikkuujäte, jota ei voi käyttää enää vaatteiden valmistukseen voidaan silti käyttää muuhun tarkoitukseen. Esimerkiksi yhteistyökumppanimme HRT Textilesin leikkuujätteestä tehdään paikallisen yrityksen toimesta patjojen sisusmateriaalia. Liettuassa toimivan Baltic Flaxin tuotannon kangasylijäämä lahjoitetaan itsenäisille artesaaneille, jotka valmistavat niistä muun muassa leluja, kasvomaskeja ja matkamuistoesineitä.

Neuleistamme ei synny tuotannon ylijäämää optimoidun tuotantoprosessin ansiosta.

Vaatteiden ohjaus oikeisiin kanaviin

Emme polta, silppua tai muutenkaan hävitä asiakkaiden meille palauttamia vaatteita. Teemme kaikkemme, että voimme lisätä asiakkaan palauttaman tuotteen takaisin myyntiin. Jokainen tuote tarkistetaan, tarvittaessa puhdistetaan ja uudelleen pakataan myyntiin palauttamista varten. Mikäli palautettu tuote ei ole myyntikelpoinen, pyrimme löytämään sille vielä uuden, rakastavan kodin. Lahjoitamme osan vaatteista mm. hyväntekeväisyyteen. Hyväntekeväisyys-sivuilta luet lisää keväällä 2020 aloittamastamme yhteistyöstä Emmy.fi -verkkokaupan kanssa. Myymme Emmy.fi -kaupan kautta normaaliin myyntiin kelpaamattomia tuotteita, kuten kuvausnäytteitä. Kaikki tästä syntyvä tuotto lahjoitetaan erikseen valitulle lahjoituskohteelle.

Ukrainassa toimiva tuottajamme HRT Textiles tekee yhteistyötä Mission Afrika -hyväntekeväisyysjärjestön kanssa ja vie Maliin ja muihin Afrikan maihin tuotantovirheellisiä vaatteita. Projekti tukee lasten koulutusta ja paikallisyhteisön kehittämistä naisten kautta. Lisäksi HRT tekee vaatelahjoituksia myös Ukrainassa.

II-laatuinen on käyttökelpoinen

Olemme tarkkoja, että vaatteidemme laatu täyttää korkeat kriteerimme. Aina kaikki ei kuitenkaan mene ihan suunnitelmien mukaan ja virheitä sattuu. Hävikin välttäminen on meille sydämen asia, ja siksi haluamme tarjota myyntiin myös ne tuotteet, jotka pienistä virheistä huolimatta ovat täysin käyttökelpoisia. Tarkemmat tiedot tuotevirheen laadusta kerromme kunkin vaatteen tuotetiedoissa. Löydät verkkokaupastamme osion, josta sinulla on mahdollisuus pelastaa II-laatuisiksi luokittelemiamme vaatteita erikoishinnoin. Mikäli osiota ei löydy, II-laatuisia ei ole tällä hetkellä saatavilla.

Mitä tapahtuu niille vaatteille, joita emme voi enää myydä?

Kuluttajareklamaatiotuotteille pyrimme aina löytämään kierrätysmahdollisuuden. Jos sopivaa kierrätystapaa ei löydy, varastoimme tuotteet odottamaan tulevaa kierrätysratkaisua.

Olemme olleet mukana Telaketju-hankkeessa, jossa etsitään uusia kiertotalouden vaihtoehtoja. 
"Telaketju on tekstiilin kierrätystä edistävä yhteistyöverkosto. Telaketju kehittää poistotekstiilin keräystä, lajittelua, jatkojalostusta ja kiertotalouteen perustuvia liiketoimintamalleja. Yhteistyössä alan toimijoiden kanssa kehitetään kotimaiseen osaamiseen perustuvaa ekosysteemiä, jossa monialaisella yhteistyöllä luodaan uutta, vahvaa teollisuutta."

Olemme iloisia voidessamme kertoa, että Telaketju-hanke on tullut osaltamme päätökseen ja sen lopputuloksena julkaisemme tyylikkään TAHTO-kassin, joka on valmistettu myyntiinkelpaamattomista NOSH-vaatteista kierrätetystä tekstiilijätteestä. TAHTO-kassi on syntynyt Telaketju-hankkeessa toteutetun demon tuloksena ja se edistää meitä tavoitteessamme löytää NOSHille toimiva kierrätysmalli vuoteen 2023 mennessä. Lue lisää tiedotteeltamme miten vanhat NOSH-vaatteet saivat uuden elämän TAHTO-kassina. 


TAHTO kassi on saatavilla asiakkaillemme kaupan päälle yli 150 euron ostoksiin ti 8.6. klo 10 alkaen niin kauan kuin kasseja riittää. Kasseja on valmistettu rajoitettu erä.

Lue miten pakkaamme ja kuljetamme

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

Tuotehaku

Suosituimmat haut

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot


Päivitetty 7.12.2021

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
Tietosuojaselosteemme löydät täältä


1. Tilausten käsittely

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

ToimitustapaToimitusaikaHinta
Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*5,90 €
PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*5,90 €
Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

1-4 arkipäivää*9,50 €

Huomioitavaa:

*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

2.1. Postipaketti

Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.2. Postin Kotipaketti

Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 8 €.

3. Maksutavat

Maksutavat henkilöasiakkaille:

  • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
  • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
  • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

Maksaminen NOSH lahjakortilla

Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Vaihto- ja palautusoikeus

5.1 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Sukkapaketin voi palauttaa vain alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa. ks. erityisehdot kohta 5.2. ja 5.3.

Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista.

Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet


5.2 Palautusoikeus

NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Palautusaika lasketaan paketin noutohetkestä.

Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Sukkatuotteiden palautusta koskevat erityisehdot: Voit palauttaa sukat vain alkuperäisessä ja avaamattomassa paketissa.

Mikäli palautat avatun sukkapaketin teemme ainoastaan osahyvityksen. Yhden parin paketin hinnasta pidätämme 5 euroa. Kahden parin paketista pidätämme 8 euroa.

Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut.


5.3 Vaihto-oikeus

NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Vaihtoaika lasketaan paketin noutohetkestä.

Poikkeukset: Sukkatuotteilla ei ole vaihto-oikeutta eikä vaihto-oikeus koske myöskään yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista. Vaihto-oikeus ei koske vaihtoa eri tuotteeseen esim. eri väriin tai kuosiin.
Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, käsittelemme vaihdon palautuksena. 

5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

5.5 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla p. 029-309 3600 ma, ke-pe 9-15, ti 10-15.

5.6. Maksun palautus 

Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostin.

Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.

Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

Klarna lasku

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
     

6. Vaihto- ja palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon, mihin kokoon toivot vaihtoa.

6.1. Palautus Postin palautustunnuksella Posti asiointipisteeseen

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
Postin palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna   

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.2. Palautus Postin Helposti-koodilla

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

-Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

-Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

-Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

-Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
-Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
-Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
-Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

-Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

-Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.3. Palautus PostNordin palautustarralla

Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit