Selaa sivuja

NOSH x Anne-Mari Pahkala

16.9.2021

Suunnittelija Anne-Mari Pahkala ja kotimainen vaatemerkki NOSH julkaisevat yhteistyömalliston

Vastuullisesti valmistetuista vaatteistaan tunnettu NOSH ja suunnittelija ja muotitaiteilija Anne-Mari Pahkala ovat luoneet yhdessä malliston, joka saapuu NOSH edustajilta tilattavaksi ja nosh.fi-verkkokauppaan torstaina 23.9. klo 10. Mallisto koostuu ajattomista ja kestävistä vaatekaapin kulmakivistä, jotka muuntuvat kotoa toimistolle.


NOSH x Anne-Mari Pahkala -mallisto on syntynyt NOSH-vaatemerkin ja Anne-Mari Pahkalan yhteistyönä. Suunnittelija Anne-Mari Pahkala tunnetaan erityisesti upeista ja tarinallisista uniikkipuvuista, joita on nähty esiintyvien artistien ja yhteiskunnan vaikuttajahenkilöiden yllä niin Linnan juhlissa kuin muissa tähtihetkissä. Vastuullinen arvomaailma on kulkenut suunnittelussa mukana alusta asti ja näkyy vahvasti myös Pahkalan omassa Classics Collection -mallistossa. Vastuullinen arvopohja onkin yksi NOSHia ja Pahkalaa yhdistävä tekijä.

- Kohdattuani Nosh Companyn kaupallisen johtajan Hanna Rannilan selvisi nopeasti, että ajattelemme monista asioista samoin. En empinyt lähteä suunnittelemaan mallistoa NOSHille. Halusin suunnitella vastuullisen vaatekaapin kulmakivimalliston, joka sisältää kestäviä, ajattomia vaatteita. Vastuullisen vaatteen design kestää aikaa, ja se toimii luottoystävänä tilaisuudesta toiseen. Mallistosuunnittelua inspiroi uudenlaiset syksyiset aamut, ja brändejämme yhdistävä designfilosofia, jossa kärkipaikalla seisovat vastuullisuus ja vahva arvomaailma. Minulle suunnittelussa oli tärkeää, että yhteistyömallistomme vaatteet ovat helposti yhdisteltävissä aiempiin NOSH-vaatteisiin. Ajaton ja raikas design tuo iloa ja mukavuutta arkeen. Vastuullisin vaate on se vaate, jota kaikkein eniten rakastaa, kertoo Anne-Mari Pahkala.

    Mallisto tarjoaa tyylikkäitä vaatekaapin kulmakiviä, jotka helpottavat arkea. Kompakti kokonaisuus sisältää helposti yhdisteltäviä ja moneen muuntautuvia liivijakkuja, tunikoita, housuja ja paitoja naisille. Materiaalit ovat laadukkaita ja kestäviä. Vaatteiden päämateriaalina on ylellisen pehmeä luomupuuvilla. Housuissa luomupuuvilla yhdistyy lisäksi lämmittävään merinovillaan.

    - Design-tiimimme on nauttinut upeista ja inspiroivista yhteistyöhetkistä Anne-Marin kanssa. Arkipukeutumisen kulmakivet, joita yhteistyömallistomme korostaa, ovat saaneet Anne-Marin käsissä uniikkeja mielenkiintoisia muotoja. Toivomme asiakkaidemme löytävän näiden ihastuttavien vaatteiden joukosta uuden lempivaatteensa, jonka he haluavat ottaa mukaan omaan arkeensa ja nauttia sen tuomasta ilosta sekä pehmeydestä, toteaa Nosh Companyn kaupallinen johtaja Hanna Rannila.

      NOSH-vaatemerkillä on asiakkaiden apuna yli 100 NOSH edustajaa, jotka palvelevat ympäri Suomen, myös etänä. Edustajat neuvovat niin koko- kuin tyyliasioissakin. NOSHin tavoitteena on aina ollut tarjota asiakkaille vaatteita, jotka saavat tuntemaan olon hyväksi juuri sellaisena kuin on.

      - Yhteinen arvomaailma näkyy vastuullisuuden lisäksi myös asiakkaan kohtaamisessa. Asiakkaan yksilöllisten tarpeiden huomioiminen on yksi oman toimintani lähtökohdista. Asiakkaan tarpeet huomioiva ostokokemus antaa osallisuuden tunteen ja inspiroi vastuullisempiin valintoihin. Uskon, että tunneside vaatteisiin saa meidät arvostamaan niitä enemmän ja huolehtimaan niistä rakkaudella, mikä pidentää vaatteiden elinkaarta, Pahkala kuvailee.

        NOSH x Anne-Mari Pahkala -mallisto on tilattavissa verkkokaupasta nosh.fi, yli 100 NOSH edustajalta ja vaatekutsuilla 23.9.2021 klo 10 alkaen. Malliston housut saapuvat myyntiin viikolla 42. NOSH vaatekutsuilla ja onlinekutsuilla pääsee viettämään kiireettömän ostoshetken ystävien kanssa ja tutustumaan laadukkaisiin NOSH-vaatteisiin. Asiantuntevat NOSH edustajat palvelevat asiakkaita kutsujen ulkopuolellakin, myös etänä.

        NOSHin ja Anne-Mari Pahkalan yhteistyö myös jatkuu syksyllä. Anne-Mari tulee työskentelemään NOSH-suunnittelutiimiä mentoroivissa ja muotoilua kehittävissä monipuolisissa tehtävissä loppuvuoden 2021 ajan.


        Tutustu mallistoon


        Lisätietoja:

        Laura Petris-Forsell
        Brändijohtaja / Nosh Company Oy
        laura@nosh.fi

        Anne-Mari Pahkala
        www.annemaripahkala.fi
        info@annemaripahkala.fi


        Anne-Marin kuva: Satu Mali


        Vuonna 2009 perustettu NOSH on suomalainen vaatebrändi, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Valikoimaan kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naisten-, miesten- ja lastenvaatteet. Toimintamme ytimessä ovat vastuullisuus ja ekologisuus. Vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu luomupuuvilla ja kaikki vaatteemme valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. Nosh Company Oy:n liikevaihto oli 12,2 miljoonaa euroa vuonna 2020.

        Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
        Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

        Tuotehaku

        Suosituimmat haut

        Tuoteryhmät

        Ostoskorisi on tyhjä

        Toimitusehdot

        Päivitetty 27.10.2021

        Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
        Tietosuojaselosteemme löydät täältä


        1. Tilausten käsittely

        Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

        Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

        Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

        2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

        Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

        ToimitustapaToimitusaikaHinta
        Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
        Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*5,90 €
        PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista1-4 arkipäivää*5,90 €
        Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle

        1-4 arkipäivää*9,50 €

        Huomioitavaa:

        *Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

        2.1. Postipaketti

        Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

        Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

        Posti säilyttää paketteja 7 vrk noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

        Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

        Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

        2.2. Postin Kotipaketti

        Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

        Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

        2.3. PostNord MyPack Collect -paketti

        Valitsemalla toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai PostNordin toimipisteestä.

        Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

        PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

        Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 8 €.

        3. Maksutavat

        Maksutavat henkilöasiakkaille:

        • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
        • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
        • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
        • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
        • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu

        Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

        Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

        Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

        Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

        Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

        Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä. 

        Maksaminen NOSH lahjakortilla

        Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

        Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

        4. Alennuskoodit ja tarjoukset

        Hyvitys- ja alennuskoodit

        Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

        NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

        NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

        Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

        Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

        Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

        Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

        Kutsujärjestäjän etu

        Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

        Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

        NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.

        NOSH klubiedut

        NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

        NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

        Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

        5. Vaihto- ja palautusoikeus

        5.1 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

        Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

        Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Sukkapaketin voi palauttaa vain alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa. ks. erityisehdot kohta 5.2. ja 5.3.

        Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista.

        Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet


        5.2 Palautusoikeus

        NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusaika lasketaan paketin noutohetkestä.

        Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

        Sukkatuotteiden palautusta koskevat erityisehdot: Voit palauttaa sukat vain alkuperäisessä ja avaamattomassa paketissa.

        Mikäli palautat avatun sukkapaketin teemme ainoastaan osahyvityksen. Yhden parin paketin hinnasta pidätämme 5 euroa. Kahden parin paketista pidätämme 8 euroa.

        Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut.


        5.3 Vaihto-oikeus

        NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus. Vaihtoaika lasketaan paketin noutohetkestä.

        Poikkeukset: Sukkatuotteilla ei ole vaihto-oikeutta eikä vaihto-oikeus koske myöskään yritysostoina tehtyjä tilauksia.

        Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista. Vaihto-oikeus ei koske vaihtoa eri tuotteeseen esim. eri väriin tai kuosiin.
        Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

        Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, käsittelemme vaihdon palautuksena. 

        5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

        Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

        5.5 Väärä tai viallinen tuote

        Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

        Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

        Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

        • sähköpostitse info@nosh.fi
        • soittamalla p. 029-309 3600 ma, ke-pe 9-15, ti 10-15.

        5.6. Maksun palautus 

        Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta yleensä saman päivän aikana. Tarkistathan myös roskapostin.

        Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

        Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut.

        Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

        Klarna lasku

        Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
             

        6. Vaihto- ja palautusohje

        Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

        1. tilausnumeron 
        2. tilaajan nimen
        3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
        4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon, mihin kokoon toivot vaihtoa.

        6.1. Palautus Postin palautustunnuksella

        Voit palauttaa tuotteitamme Postin palautustunnuksella Postin asiointipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

        Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
        Postin palautustunnus 628456
        Nosh Company Oy
        PL 110
        13101 Hämeenlinna   

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        6.2. Palautus Postin Helposti-koodilla

        Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

        -Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

        -Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

        -Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

        -Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
        -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
        -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
        -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

        -Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

        -Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        6.3. Palautus PostNordin palautustarralla

        Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

        Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.

        Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.

        Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

        7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

        Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

        Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

        Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

        Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

        Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

        Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

        Valitse yksi pyyhesetti veloituksetta mukaan tilaukseesi.