9.11.2021
Luovan johtajan roolissa Tiina Aarras toimii NOSH-designtiimin vetäjänä ja on osa Nosh Companyn johtoryhmää. Tiinalla on pitkä työkokemus designin johtamisesta ja strategiatyöskentelystä. Hän on uransa aikana työskennellyt useiden tunnettujen brändien kanssa. Joukkoon kuuluvat muun muassa Nike, KONE, Microsoft ja Nokia.
- NOSH-design monimuotoistuu ja kehittyy koko ajan kasvumme myötä. On niin brändimme kuin designimme kannalta ensiarvoisen tärkeää, että saamme yhtiömme johtoon mukaan luovaa huippuosaamista. Tiinan johtajuuden avulla pystymme syventämään sisäistä ymmärrystämme designista sekä sen strategisesta merkityksestä liiketoiminnallemme ja kehittämään asiakkaidemme kokemusta designistamme, kertoo Hanna Rannila, Nosh Companyn perustaja ja nykyinen kaupallinen johtaja.
Kasvavan ja kehittyvän Nosh Companyn toiminnan ytimessä ovat vastuullisuus, ekologisuus ja pukeutumisen mukavuus.
- Olemme kehittämässä tunnettua NOSH-designia eteenpäin keskittymällä NOSH-käyttäjäkokemuksen ja positiivisen pukeutumisen edelläkävijyyden rakentamiseen. Jatkamme ja vahvistamme käyttäjätuntemustamme ja haluamme luoda merkityksellisiä ja vastuullisia tuotteita käyttäjän elämään, Tiina Aarras kuvailee seuraavia askeleita.
Tiina on aloittanut uudessa tehtävässään 1.11.2021.
Vuonna 2009 perustettu NOSH on suomalainen vaatebrändi, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Valikoimaan kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naisten-, miesten- ja lastenvaatteet. Toiminnan ytimessä ovat vastuullisuus ja ekologisuus. Vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu luomupuuvilla ja kaikki vaatteemme valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. Nosh Company Oy:n liikevaihto oli 12,2 miljoonaa euroa vuonna 2020.