Kuvausyhteistyö


Naisten- ja lastenmallistojemme kuvauksissa saamme nauttia yhteistyöstä ammattitaitoisten suunnittelijoiden ja yritysten kanssa. Yhteistyökumppanit näet alla olevien mallistojen ja niiden julkaisupäivämäärien mukaan. Lämpimät kiitokset kaikille yhteistyöstä!

Kuvausstudiot: Broufoto, Mallitoimisto Bookus ja Studio Skaala


NOSH x Sasta

Mallisto on julkaistu 21.8.2019
Pipot: VestiariumKengät: Terhi Pölkki


Kesä 2019 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 11.4.2019
Puuvanerikorvakorut: La Kiva
Kalusteet: Nikari


Kevät II 2019 - NOSH LAPSET

Mallisto on julkaistu 21.3.2019
Pilvi-seinätarrat: Made of Sundays


Kevät II 2019 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 5.3.2019
Tupsukorvakorut: Aida Impact


Kevät 2019 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 28.1.2019
Tupsukorvakorut: Aida Impact
Kalusteet: Nikari


Talvi 2018 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 23.10.2018
Puuvanerikorvakorut: Pilke Design
Kalusteet: Hakola


Syksy II 2018 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 18.9.2018
Puuvanerikorvakorut: Pilke Design


Syksy 2018 - NOSH WOMEN

Mallisto on julkaistu 8.8.2018
Lokaatio: Aalto-yliopisto Dipoli
Kalusteet: HakolaNikari

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Päivitetty 16.7.2019

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta


1. Käsittely- ja toimitusaika

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Jotta voimme taata nopean tilauskäsittelyn, tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen. Samasta syystä tilausta ei voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Pakettien toimitusaika on 4–10 arkipäivää valittuun noutopaikkaan. Kirjeenä toimitettavat lahjakortit saapuvat perille 5–10 arkipäivän kuluessa.

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat ja -hinnat

Tilaan verkkokaupasta

Postin Kirje (koskee lahjakorttitilauksia) 3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,50 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,50 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,50 €

Tilaan NOSH edustajalta

Postin Kirje (koskee lahjakorttitilauksia)3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,00 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,00 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,00 €


2.1. Kirje & postipaketti

Käytämme toimituksissamme Postin kirjettä (koskee ainoastaan lahjakorttitilauksia) ja postipakettia. Voit noutaa postipaketin vastaanotettuasi saapumisilmoituksen. Postin pakettiautomaatin käyttäminen edellyttää puhelinnumeron ilmoittamista tilausta tehdessä. Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Posti säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

2.2. Matkahuolto

Käytämme Matkahuollon toimituksissamme MH pakettia ja MH kotiinkuljetusta.

Valitsemalla toimitusmuodoksi Matkahuollon paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä K-marketista, R-kioskista tai Matkahuollon toimipisteestä. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta.  

Kotiinkuljetusta varten voit valita  MH kotiinkuljetuksen.

Matkahuollon paketteja säilytetään kaksi viikkoa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin NOSHille

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.  

3. Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.  

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat:

  • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • Korttimaksu (Visa, Mastercard ja American Express) tai 
  • Verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-pankki) 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Näet laskusi myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseesi.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa. 

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys-, alennus- tai lahjakorttikoodeja.  

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla NOSH vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

5.1 Vaihto-oikeus 

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.2 Palautusoikeus

Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.3 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. 

5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

5.5 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake Voit valita lomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla p. 040 4131 660 ma–pe klo 09.00–15.00.

5.6. Maksun palautus

Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.  

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää) kirjautumalla Klarnan sivuille https://app.klarna.com/login tai ottamalla yhteyttä Klarnaan chatissa klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.

Lisätietoja Klarnan asiakaspalvelusta:  
klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.
     

6. Vaihto- ja palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tieto, mihin kokoon toivot vaihtoa.

6.1. Palautus Postin toimipisteeseen

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin toimipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

6.2. Palautus Postin pakettiautomaattiin

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin. 

  1. Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  
  2. Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.
  3. Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet
  4. Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
    --Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
    --Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
    --Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.
  5. Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle
  6. Palauta paketti pakettiautomaattiin automaatin ohjeiden mukaan.
  7. Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

6.3. Palautus Matkahuollon toimipisteeseen

Voit palauttaa mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Matkahuollon toimipisteeseen.  

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 951 5517
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Lue päivitetystä tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.