Millainen on NOSH edustajan työpäivä?

8.9.2020

Kurkistus NOSH edustajan työpäivään

Miltä näyttää NOSH edustajan työpäivä? Edustajamme Reetta Myllykoski päästää meidät "kulissien taakse" kurkistamaan hänen työpäiväänsä.

Klo 7.20

HERÄTYS! Ei kylläkään herätyskelloon, vaan lempeämmin meidän keskimmäinen kömpii lämpimänä kainaloon "äiti, onko nyt jo aamu?". Pian sängyssä on koko perhe, me vanhemmat, kolme lasta sekä kehräävä kissa. Mies ja lapset lähtevät valmistelemaan aamupalaa alakertaan. Minulla on tapana jo heti sängyssä silmäillä viestit ja sähköpostit. Asiakkaalta on tullut toivelista aikaisin aamulla, ja hän kysyy kokoapuja vaatteista. Vastaan hänelle ja laitan asiakkaan tilauksen eteenpäin. Sanon aina asiakkailleni, että minulle saa laittaa viestiä koska vain, sillä nukun aina puhelin kiinni, joten minun herättämistä ei tarvitse pelätä. Pyrin kuitenkin aina vastaamaan mahdollisimman nopeasti.

Klo 7.50

Aamupala perheen kanssa. Esikoinen on juuri aloittanut koulutaipaleensa ja olenkin jokainen arkipäivä kiitollinen, kun saan olla aamulla laittamassa hänet kouluun ja vastassa kun hän pääsee kotiin. 

Klo 8.45

Vien keskimmäisen päiväkotiin, jossa hän käy muutamana päivänä viikossa leikkimässä kavereiden kanssa. Samalla reissulla käyn hakemassa lähipostista taas yhden vihreän paketin, joista minut jo postissa tunnetaan. Tilasin rekille lisää sovituskokoja asiakkaille. Pyrin pitämään tarjonnan niin, että jokaisesta rekilläni olevasta vaatteesta minulla olisi vähintään kaksi sovituskokoa. Tämä tarkoittaa useita vihreitä paketteja kauden aikana!

Klo 9.30

Aamun ulkoilut lähimetsässä kaksivuotiaan kuopuksen kanssa, joka on vielä kotihoidossa. Metsäretkellä asiakas laittaa viestin, jossa kysyy kokemuksia SUUNTA parkatakista. Nappaan hänelle äkkiä kuvan, että täällä olen parhaillaan metsässä kyseinen takki päällä. Jatkamme keskustelua takista ja kokoasioista, kun palaan kotiin.

Klo 13.00

Lounaan jälkeen kuopus laitettu päiväunille. Esikoinen tullut koulusta ja kuuntelee äänisatuja huoneessaan. Kirjoitan hintalaput uusiin tuotteisiin, jotka hain aamulla postista. Illalla osallistun syyspäiville ja valmistelen kaiken kuntoon tapahtumaa varten. Tarvitsen mukaan rekkien ja vaatteiden lisäksi esimerkiksi peilin, esitteitä ja käyntikortteja.

Klo 14.50

Starttaan syyspäiville, jotka järjestetään lähikunnassa. Ennen kuin hyppään auton rattiin, pyydän miestä nappaamaan minusta nopean sovituskuvan "Reetan Nosh-ystävät" -Facebook-ryhmääni. Sisällöntuottaminen sosiaalisen median kanaviin on suuressa roolissa NOSH edustajan työssä.  Ajelen n. 40 min ja olen perillä illan tapahtumapaikassa. Mukana on myös muita paikallisia yrittäjiä. Kokoan rekit, asettelen vaatteet ja kaikki on kunnossa osallistujia varten.

Klo 19.15

Syyspäivät ohi, tavarat autoon ja kotiin päin. Illan tunnelma oli yhteisöllinen ja lämmin. Paljon ihania kohtaamisia, vanhoja tuttuja ja monia uusia kasvoja. Oli mukavaa osallistua pitkästä aikaa tapahtumaan. Olen itse maaseudulta kotoisin ja kyseisessä tapahtumassa, pienellä paikkakunnalla, tunnelma oli erityisen kotoisa ja miellyttävä. Jäi tosi kiva fiilis ja olin otettu, että minut kutsuttiin mukaan. Kiitos illasta!

Klo  21.00

Lapsille luettu iltasadut, käyty suihkussa, sitten iltapalaa ja tilausten kimppuun. Kun lapset nukkuvat, on usein minun paras ja tehokkain työaikani. Illan aikana oli tullut useita viestejä ja tilauksia asiakkailta, sillä muutama päivä aiemmin on julkaistu uutuusmallisto, joka herättää paljon kiinnostusta, enkä ihmettele! Mallisto on todella onnistunut.

Vastailen asiakkaille, autan kokojen ja mallien kanssa, teen tilaukset, kirjoittelen tärkeiden kollegaystävien kanssa päivän kuulumisia ja katson vielä yhden jakson "Council of Dads"- sarjaa, jonka jälkeen painun unille.

Huomenna onkin tulossa täysin erilainen päivä, sillä luvassa on kotikutsut tutun naisporukan kanssa sekä onlinekutsut, jotka pidän Facebook-livelähetyksenä meidän vierashuoneesta käsin. Onlinekutsuille osallistuu kutsujärjestäjän ystäviä ja sukulaisia ympäri Suomea. Keväällä käyttöönotettu kutsumuoto on mahdollistanut uudenlaisia mahdollisuuksia edustajan työhön, sillä onlinekutsut eivät ole paikkaan sidottuja ja niitä voi sopia hyvinkin lyhyellä varoitusajalla. Esittelen onlinekutsuilla vaatteita monipuolisesti videon välityksellä ja osallistujat pääsevät reaaliajassa kommentoimaan ja kysymään lisätietoja.

NOSH edustajan työ on monipuolista, luovaa, ihmisläheistä ja sitä voi tehdä oman elämäntilanteen mukaan - saanhan itse suunnitella oman kalenterini. Olen toiminut edustajana reilun kuuden vuoden ajan, ja edelleen inspiroidun ja nautin työstäni aidosti - tässä työssä ei ole kahta samanlaista työpäivää!

Sinustako NOSH edustaja?

Innostuitko sinäkin NOSH edustajan työstä? Edustajien haku kevätkaudelle 2021 on nyt käynnissä! Tutustu noshvaatekutsut.fi/rekry.

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

Tuotehaku

Suosituimmat haut

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Päivitetty 11.11.2020

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta


Jouluajan toimitusajat 2020

Alla olevasta taulukosta näet, milloin tilaus tulee olla maksettuna, että se ehtii jouluksi.

ToimitustapaTilaus tulee olla maksettuna viimeistään
Sähköinen lahjakortti (toimitetaan viimeistään tunnin kuluessa maksusta)to 24.12.
Postipaketti (nouto Postin toimpisteestä tai automaatista)su 20.12. klo 24.00 mennessä
MH Lähellä paketti (nouto Matkahuollon toimipisteestä)su 20.12. klo 24.00 mennessä
Posti Kotipaketti (kotiinkuljetus)su 20.12. klo 24.00 mennessä

Joulunajan 2020 pidennetty vaihto- ja palautusoikeus

Ajalla 9.11-20.12.2020 tehdyillä joululahjaostoksilla on pidennetty vaihto- ja palautusaika, joka on voimassa 31.12.2020 saakka. Palautettavan paketin tulee siis olla viimeistään 31.12.2020 kirjattuna sisään Postin tai Matkahuollon palautusjärjestelmään. Tarkemmat ohjeet paketin palautukseen löytyvät paketin mukana tulevasta lähetyslistasta tai toimitusehtojen kohdasta 6. Vaihto- ja palautusohje.

Huomioithan, että suosituista tuotteistamme koot saattavat loppua jo ennen joulua, eikä vaihto uuteen kokoon ole välttämättä mahdollista enää joulun jälkeen.


1. Tilausten käsittely

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

Tilaan verkkokaupasta tai NOSH edustajalta

ToimitustapaToimitusaikaHinta
Sähköinen lahjakortti, toimitus sähköpostitseTunnin kuluessa maksusta-
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä1-4 arkipäivää*5,90 €
MH Lähellä paketti -nouto Matkahuollon pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista
1-4 arkipäivää*5,90 €
Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle1-4 arkipäivää*9,50 €

Huomioitavaa:

*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

2.1. Postipaketti

Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestä vastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Posti säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

Postipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.2. Postin Kotipaketti

Kotiinkuljetusta varten voit valita toimitustavaksi Postin Kotipaketin, joka jaetaan vastaanottajan kotiovelle sovitusti. 

Kotipaketit toimitetaan hiilineutraalina Posti Green- lähetyksinä.

2.3. Matkahuolto 

Valitsemalla toimitusmuodoksi Matkahuollon Lähellä-paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista tai Matkahuollon asiointipisteestä. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Matkahuollon pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja kaksi viikkoa noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme, veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 8 €.  

3. Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.  

Maksutavat henkilöasiakkaille:

  • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • Uusi verkkopankki- ja korttimaksu, nopea ja helppo maksu 
    • nopealla verkkopankkimaksulla valittavissa 11 pankkia: Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki)
    • nopealla korttimaksulla valittavissa Visa, Mastercard, American Express
  • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express) 

Lisäksi vaatekutsuasiakkaalle saatavilla B2B-yrityskassa, jonka maksutavat ovat:          

  • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna yrityslasku)
  • Korttimaksu  (Visa, Mastercard ja American Express)

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseesi.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki.

Maksaminen NOSH lahjakortilla

Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Vaihto- ja palautusoikeus

NOSH vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Joulunajan 2020 pidennetty vaihto- ja palautusoikeus

Ajalla 9.11-20.12.2020 tehdyillä joululahjaostoksilla on pidennetty vaihto- ja palautusaika, joka on voimassa 31.12.2020 saakka. Palautettavan paketin tulee siis olla viimeistään 31.12.2020 kirjattuna sisään Postin tai Matkahuollon palautusjärjestelmään. Tarkemmat ohjeet paketin palautukseen löytyvät paketin mukana tulevasta lähetyslistasta tai toimitusehtojen kohdasta 6. Vaihto- ja palautusohje.

Huomioithan, että suosituista tuotteistamme koot saattavat loppua jo ennen joulua, eikä vaihto uuteen kokoon ole välttämättä mahdollista enää joulun jälkeen.


5.1 Vaihto-oikeus 

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi. Vaihto-oikeus ei koske vaihtoa eri tuotteeseen esim. eri väriin tai kuosiin. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.2 Palautusoikeus

Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. 

Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

5.3 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. 

Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet.

5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

5.5 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake Voit valita lomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla p. 029-309 3600 ma–pe klo 09.00–15.00.

5.6. Maksun palautus

Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.  

Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

Klarna lasku

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 

Kun ilmoitat palautuksesta Klarnalle, laskusi laitetaan taukotilaan siihen asti, kunnes palautuksesi on käsitelty Ilmoita palautuksesta joko Klarna sovelluksella, kirjautumalla Klarnaan: https://app.klarna.com/login tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.
     

6. Vaihto- ja palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tiedon, mihin kokoon toivot vaihtoa.

6.1. Palautus Postin palautustunnuksella

Voit palauttaa tuotteitamme Postin palautustunnuksella Postin asiointipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Postin palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna   

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.2. Palautus Postin Helposti-koodilla

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.

-Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  

-Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.

-Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet

-Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero.
--Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE.
--Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi
--Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.

-Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.

-Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

6.3. Palautus Matkahuollon palautustunnuksella

    Voit palauttaa tuotteita veloituksetta Matkahuollon asiointipisteisiin esim. R-Kioskille tai K-markettiin.

    Huom! Jos olet vastaanottanut tilauksesi Matkahuollolla, palauttaminen pakettiautomaatteihin ei ole mahdollista.

    Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Matkahuollon asiointipisteeseen.  

    Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
    Matkahuollon palautustunnus 951 5517
    Nosh Company Oy
    PL 110
    13101 Hämeenlinna  

    Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

    7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

    Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

    Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

    Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

    Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

    Lue päivitetystä tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit