Visiomme on olla positiivisen pukeutumisen edelläkävijä.
Missiomme on luoda mukavuuden tunnetta ja itsevarmuutta vastuullisella pukeutumisella.
Asiakkaallemme tasa-arvo, suvaitsevaisuus ja kestävä kehitys ovat tärkeitä. Hän haluaa näyttää hyvältä ja olla itsevarma unohtamatta rennon positiivista asennetta.
Positiivinen asenteemme pukeutumiseen ja itseemme näkyy asiakkaalle hyvänä olona, johon myös hän haluaa samaistua. Mukavuuden tunne, kokemus itsevarmasta olosta ja vastuullisuus ovat asiakkaillemme ajankohtaisia sekä merkityksellisiä asioita, jotka haluamme hänelle tarjota.
NOSH-positiivisuus on iloa, halua ja hyvää asennetta, joka ulottuu ja kuuluu kaikille.
Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta tuotteitamme ja toimintaamme kohtaan. Yritystoiminnan alusta asti asiakkaamme ovat näyttäneet meille oikean suunnan ja ohjanneet meitä eteenpäin. Nyt ja tulevaisuudessa kuuntelemme asiakkaitamme herkemmin kuin koskaan ja reagoimme heidän toiveisiinsa. Kunnioitamme asiakkaitamme ja haluamme tarjota heille parasta. Asiakkaamme ovat tulevaisuutemme turvaajia!
Kehitämme NOSH edustajan yrittäjyyden mahdollisuuksia
Arvostamme NOSH edustajien yrittäjyyttä ja haluamme tarjota heille loistavat edellytykset menestyä työssään. Luomalla edustajalle uudenlaisia mahdollisuuksia kehittyä ja onnistua, tarjoamme asiakkaillemme entistä monipuolisempaa palveluvalikoimaa. Tuomme edustajan elämään myyntityön lisäksi myös uusia näkökulmia ja uutta osaamista. Kanssamme edustajat muodostavat vahvan naisyrittäjien yhteisön, joka tuo asiakkaillemme positiivisia yhteisöllisiä ja yksilöllisiä kokemuksia NOSH-vaatteiden parissa.
Vastuullisesti alan parasta laatua
Korkea laatu on yksi toimintamme tärkeimmistä kriteereistä. Tarjoamalla tinkimätöntä laatua, olemme ansainneet asiakkaidemme luottamuksen ja mahdollisuuden kestävään kasvuun. Korkean laadun takaaminen edellyttää jatkuvaa kehitystyötä ja sitoutumista laatuun kaikilla toimintamme osa-alueilla. Olemme ylpeitä vastuullisesta yritystoiminnastamme ja vaatteistamme, joihin asiakkaidemme on ilo pukeutua.
Eettisyys Eettisyys on vastuunkantoa ja huolenpitoa kaikista ihmisistä, jotka työskentelevät tuotteidemme parissa.
Ekologisuus Ekologisuus on kestäviä valintoja. Luomme tuotteita, joiden muotoilu, materiaalit ja tuotanto kunnioittavat ihmistä ja ympäristöä.
Yhteistyössä keskustellen Yhteistyössä keskustellen kehitämme tuotteitamme ja toimintaamme. Luomme laadukkaita tuotteita, ensiluokkaista asiakaspalvelua ja arvostavaa työyhteisöä.
Tasapuolisuus Tasapuolisuus ohjaa toimiamme työyhteisössämme, asiakkaiden ja edustajien palvelussa. Kunnioitamme yksilöitä, heidän ajatuksiaan ja tunteitaan.
Jatkuva kehittyminen
Jatkuva kehittyminen on tahtotila, joka antaa suunnan liiketoiminnallemme ja mahdollistaa kasvun. Jokaisella työntekijällä on halu kehittää osaamistaan, työyhteisöä, tuotteita ja palveluita.
Arvomme uutiskirjeiden tilaajien kesken kuukausittain 50 € arvoisia etuja NOSH-ostoksiin. Saat myös vain tilaajille tarjottavia extraetuja. Lue lisää »
Laatu
Laatu on arvomaailmamme perusta. Se näkyy ja ennen kaikkea tuntuu pitkäikäisissä vaatteissamme.
Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.
Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.
Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat
Tilaa verkkokaupasta tai NOSH edustajalta
Toimitustapa
Toimitusaika
Hinta
PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista
1-4 arkipäivää*
6,90 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai asiointipisteestä
1-4 arkipäivää*
7,90 €
Postin Kotipaketti, toimitus kotiovelle
1-4 arkipäivää*
9,90 €
Huomioitavaa:
*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu. ta 2.4
2.1. Postipaketti
Valitessasi toimitustavaksi Postipaketin, voit noutaa pakettisi pakettiautomaatista tai Postin asiointipisteestävastaanotettuasi saapumisilmoituksen tekstiviestillä ja sähköpostilla.
Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.
Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, Posti voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.
Posti säilyttää paketteja7 vrknoutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.
Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä, se palautuu NOSHille. Veloitamme noutamattomasta paketista asiakkaalta käsittelykulut 12 €.
Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.
Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.
PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.
Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.
3. Maksutavat
Maksutavat henkilöasiakkaille:
Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
Maksa myöhemmin (Klarna tili)
Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
MobilePay
Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.
Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.
Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa
Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin sisältävän tilausvahvistuksen, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa ja vahvistaa maksulinkki. Jos ilmoitat edustajalle puhelinnumerosi, saat maksulinkin myös tekstiviestinä.
Maksaminen NOSH lahjakortilla
Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. NOSH edustajan kautta tilatessa edustaja lisää lahjakorttikoodin tilaukselle puolestasi. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös kutsujärjestäjän edun, hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.
Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi.
NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi
tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai
mikäli palautat koko tilauksen.
NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.
Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
Tarjoukset ja edustajan kautta tehty tilaus
Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.
Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.
Kutsujärjestäjän etu
Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.
Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys- tai alennuskoodeja.
NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.
NOSHklubiedut
NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.
NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti.
Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen
maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien
etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin
voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä
myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö
olisi sama.
5. Palautusoikeus
5.1 Palautettavan tuotteen kunto
Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.
Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.
Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.
Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.
5.2 Palautusoikeus
NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.
Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.
Palautettavien tuotteiden erityisehdot:
Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus
Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.
HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.
5.3 Palautusten käsittelyaika
Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.
Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.
5.4 Väärä tai viallinen tuote
Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.
soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00
5.5 Maksun palautus
Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.
Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.
Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.
Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/
Klarna lasku
Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty.
6. Palautusohje
Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme:
1. tilausnumeron 2. tilaajan nimen 3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä
Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin asiointipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.
Kirjoita paketin päälle palautuksen osoitteeksi:
Postin palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna
Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.
6.2 Palautus Postin Helposti-koodilla
Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai Postin asiointipisteeseen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.
-Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.
-Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet
-Jos olet palauttamassa Smartpost-automaattiin, jonka lokeroissa on näppäimistöt, on sinun varattava vielä lokero. -Syötä hakukenttään postinumero, jonka alueelle haluat jättää palautuksen ja paina HAE. -Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi -Saat kertakäyttöisen lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost lokeroon sekä toimintaohjeet.
Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.
6.3 Palautus PostNordin palautustarralla
Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.
Jos palautustarra ei ole enää tallessa tai noutamisesta on kulunut yli 14 vrk esim. reklamaatiotilanteessa palauta paketti postitse käyttäen Postin palautustunnusta ks. ohje kohdasta 6.1.
Pakkaa tuotteet ja täytetty lähetyslista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra. Vie paketti lähimpään Post Nordin automaattiin tai asiointipisteeseen. Voit seurata pakettisi kulkua Post Nord sovelluksella.
Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.
7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot
Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.
Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
NOSH is a sustainable Finnish clothing brand that brings joy to everyday wear. Our products are designed in Finland and manufactured responsibly in Europe. We take pride in designing high-quality garments that last time. All our products are made from sustainable materials.