Selaa sivuja

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia tälle sivulle. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

TILAAMINEN

Miten voin tilata tuotteitanne?

Voit tilata tuotteitamme:

  • Verkkokaupastamme osoitteesta nosh.fi
  • NOSH edustajalta suosittelijalinkillä:

    • Etsi lähin edustajasi ► nosh.fi/myyjat
    • Me verkkokauppaan haluamasi edustajan suosittelijalinkin kautta
    • Valitse haluamasi vaatteet ostoskoriin ja suorita ostos loppuun tavallisesti

Mitä etuja saan myyjän suosittelijalinkillä tilatessa?

  • Edustajalta saat henkilökohtaista palvelua - myös etänä
  • Edustajlta saat vinkkejä vaatteiden yhdistelyyn ja apua oikean koon valintaan
  • Tuet paikallista pienyrittäjää

Millaista mitoitusta tuotteet ovat? Miten löydän sopivan koon tuotteesta?

Jokaisen vaatteen tuotesivulta löydät kyseisen vaatteen tärkeimmät mitat ja linkin NOSH Women koko-oppaaseen

Voinko tehdä tilaukselleni muutoksia?

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Voinko yhdistää kaksi tilaustani?

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista, sillä tilausten muuttaminen ja yhdistäminen ei ole mahdollista ostotapahtuman jälkeen. Saat lisätietoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Onko tilaukseni tullut perille?

Ostotapahtuman jälkeen sait meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. 

Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.

Miten voin maksaa tilaukseni? 

Tilaukset maksetaan verkkokaupan kassalla tarjotuilla maksutavoilla, joista voit lukea lisää toimitusehdoistamme.

Lue lisää maksutavoistamme toimitusehtojemme kohdasta 3. Maksutavat.

Miksi en ole saanut laskua tilauksestani?

Saat Noshilta toimitusvahvistuksen ja tämän jälkeen Klarnalta laskun sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Muistathan tarkistaa myös roskapostit-kansion. Henkilöasiakkaana näet avoimet laskusi helposti myös kirjautumalla Klarnaan. Yritysasiakas voi tiedustella laskuaan Klarnan puhelinpalvelusta 09-42599771.

Voit myös ladata mobiililaitteeseesi Klarna sovelluksen, jonka avulla seuraat helposti ostoksiasi. Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta.


TOIMITUKSET

Mikä on tilausten toimitusaika?

Pakettien normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi.

Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen PostNordilta tekstiviestillä ja sähköpostilla. PostNordin pakettia voit seurata myös PostNord-sovelluksella.

NOSH Lahjakortit toimitamme sähköpostitse tunnin sisällä maksun vahvistamisesta.

En ehdi noutaa pakettiani ajoissa noutopisteestä, mitä teen?

Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen PostNordin mobiilisovellukseen, tekstiviestillä tai sähköpostilla. Jos käytät PostNordin sovellusta, saat pakettisi saapumistiedon sovelluksen pushviestinä, eikä erillistä tekstiviestiä lähetetä. Voit seurata paketin tilaa sovelluksessa koko sen matkan ajan.

PostNordin paketin voi noutaa toisen puolesta mobiilisovelluksesta saatavalla PIN-koodilla. Huomioithan, että PostNord lähiboksista voi noutaa ainoastaan tilaaja, sillä noutoa varten tarvitset PostNord-sovelluksen paikan päällä.

Posti ja PostNord säilyttävät paketteja 7 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle. Noutamattomana palautuneesta tilauksesta perimme 12 euron käsittelykulun. Voit halutessasi tehdä palautuneista tuotteista uuden tilauksen. Emme lähetä palautunutta tilausta uudelleen.


TUOTTEIDEN PALAUTUS

Miten palautan tuotteen?

Tuotteillamme on 14 vuorokauden maksuton palautusaika.

Poikkeuksena palautuksissa ovat sukat sekä Outlet-tuotteet:

  • Voit palauttaa meille avamaattoman sukkapaketin, mutta mikäli palautat avatun sukkapaketin, veloitamme 50% sukkapaketin hinnasta. 
  • Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Lue tarkemmin palautuksesta täältä.

Miten vaihdan tuotteen?

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai kokonaan toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen meille asiakaspalautuksena. Katso kohta: miten palautan tuotteen.

Mikä on palautukseni tilanne?

Palautuksen saapumiseen varastollemme ja sen käsittelyyn on hyvä varata aikaa yhteensä noin 10-20 arkipäivää. Maksu palautetaan aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu. Saat meiltä vielä sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty.

Miten toimin palautuksen ja Klarna laskun kanssa?

Klarna laskulla on 30 päivää maksuaikaa, joten voit jäädä rauhassa odottamaan palautuskäsittelyä. Käsiteltyämme palautuksen tilaukseltasi saat meiltä viestin ja tämän jälkeen Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun sähköpostilla. Raha palautuu aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu.
Lisätietoja saat Klarnasta: www.klarna.com/fi/


TOIMITUSVIRHEET

Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi tekemällä virheilmoituksen verkkosivuillamme. 

a. Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian saatuamme virheilmoituksesi.

b. Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Saat palautusohjeet sähköpostiisi virheilmoituksen lähettämisen jälkeen ja ne löytyvät myös toimitusehdoista kohdasta 6. Palautusohje täältä. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.

Pakettini on vaurioitunut kuljetuksen yhteydessä, mitä teen?


Mikäli huomaat lähetyksesi saaneen vaurioita kuljetuksen aikana, ilmoitathan siitä saman päivän aikana asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nosh.fi tai mikäli olet noutopisteellä, kerro vaurioista noutopisteellä työskentelevälle henkilölle.

Laitathan yhteydenottosi mukaan myös valokuvat vaurioituneesta paketista.


TUOTEVIRHEET

Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, miten toimin?

Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille virheilmoituksella

Voit valita kolmesta korvausvaihtoehdosta sopivimman: 

a. Jos haluat uuden tuotteen tilalle

Lähetä virheellinen tuote meille takaisin puhtaana palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen.

Käsittelemme virheilmoituksen tapauskohtaisesti joko: a) virheen havainnollistavan kuvan ja palautustositteen perusteella tai tuotteen saavuttua varastollemme.

Tarkistamme tuotteen saatavuuden reklamaation käsittelyn yhteydessä. Jos tuote on jo loppunut varastoltamme, palautamme rahat tuotteen iän ja käytön huomioiden.

b. Jos haluat tuotteesta rahan palautuksen 

Lähetä virheellinen tuote meille puhtaana takaisin palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen.

Suoritamme rahojen palautuksen tuotteen iän ja käytön huomioiden.

c. Jos pidät virheellisen tuotteen

Liitä virheilmoitukseen selkeä kuva tuotteen virheestä.

Saat hyvityskoodin, jonka voit käyttää uudella tilauksella.

Tuotteessa ilmeni virhe, mutta en ole ostanut tuotetta suoraan NOSHilta. Kenellä on virhevastuu?

  • Muotituotteilla ja -vaatteilla ei pääsääntöisesti ole valmistajan antamaa takuuta. NOSH vaatemallistojen tuotteilla ei ole takuuta. 
  • Kun tuotteella ei ole takuuta sovelletaan tavaran myynnissä mm. kuluttajansuoja- ja kauppalakia. 
  • Tuotereklamaatio on tällöin tuotteen ostajan ja myyjän välinen asia, koska heidän välilleen on syntynyt sopimussuhde.
  • Tuotteen valmistaja ei ole korvausvelvollinen mahdollisessa reklamaatiotilanteessa vaan virhevastuu on tuotteen myyjällä. 

a. Tuote on ostettu NOSH edustajalta, edustajan rekiltä.

Kun ostat esittelykäytössä olleen NOSH vaatteen edustajalta, sovelletaan kaupassa kuluttajasuojalakia, koska NOSH edustaja on itsenäinen yrittäjä.

  • Kun ostat NOSH edustajalta käytetyn, esittelykäytössä olleen mallikappaleen, voit reklamoida ilmenneestä tuotevirheestä NOSH edustajalle, joka on vastaanottanut sinulta maksun ostamastasi mallikappaleesta.
  • NOSH edustaja on tällöin velvollinen korvaamaan mahdollisen tuotevirheen kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteen ostajalle.

b. Tuote on ostettu käytettynä tai uutena yksityiseltä henkilöltä

Kun ostat käytetyn tai uuden NOSH vaatteen yksityiseltä henkilöltä, sovelletaan kaupassa kauppalakia.

  • Esimerkiksi ostaessasi NOSH vaatteita itsepalvelu- tai nettikirpputorilta, on virhevastuu myyjällä. 
  • Usein kirpputorilla myytävät vaatteet ostetaan "sellaisena kuin se on" -periaatteella, jolloin ostaja hyväksyy tuotteen kunnon kaupantekohetkellä. Ostotilanteessa kannattaa mahdollisuuksien mukaan sopia myyjän kanssa miten toimitaan, jos tuotteessa ilmenee myöhemmin rakenteellinen virhe.
  • Tuotteen valmistajana NOSH ei ole velvollinen korvaamaan kirpputorilta ostettua tuotetta, koska NOSH ei ole ollut mukana kaupanteossa myyjän roolissa eikä tunne kaupan ehtoja tuotteen kuntoa koskien. 
  • NOSH ottaa tällaisen reklamaation käsittelyyn vain, jos alkuperäinen ostaja on asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme. Vain alkuperäisen ostajan antamilla tiedoilla voimme tunnistaa tuotteen myyntiajankohdan, tuotteen iän ja määrittää mahdollisen korvauksen alkuperäiselle ostajalle. 

c. Sain tuotteen lahjaksi

tai

d. Tuote on tilattu toisen henkilön nimellä

Asiakkaidemme henkilötietojen turvassa pysyminen on meille tärkeää. Jotta voimme käsitellä tuotereklamaation, avaamme henkilötietoja sisältävän tilauksen. Tämän vuoksi alkuperäisen tilaajan, jonka henkilötietoja tilauksella on, on oltava meihin yhteydessä.  

Huomioithan, että mahdollinen uusi tuote lähetetään alkuperäiselle tilaajalle ja vaihtoehtoinen rahanpalautus suoritetaan alkuperäisen tilauksen maksutavalla.


TUOTTEIDEN HOITO-OHJEET

Miten pesen ja huollan NOSH tuotteet?

Lue lisää tuotteidemme pesu- ja hoito-ohjeista.



Päivitetty 9.4.2024

Tuotehaku

Suosituimmat haut

Tuoteryhmät

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta

Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.

Tietosuojaselosteemme löydät täältä


Päivitetty 8.1.2025

1. Tilausten käsittely


Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat, toimitusaika ja -hinnat

Tilaa verkkokaupasta tai NOSH suosittelijalinkin kautta

Toimitustapa Toimitusaika Hinta
PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista 1-4 arkipäivää* 6,90 €

Huomioitavaa:

*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.

Tällä hetkellä käytössä on vain toimitustapa PostNord MyPack Collect -paketti.

PostNord MyPack Collect -paketti

Valitse toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketti ja nouda pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista, PostNordin toimipisteestä tai Lähiboksista. Huomioithan, että PostNord Lähiboksista noutamista varten tarvitset PostNord-mpobiilisovelluksen.

Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.

PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.

3. Maksutavat

Maksutavat henkilöasiakkaille:

  • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, SEB, S-Pankki, Säästöpankki)
  • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
  • Maksa 30 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • MobilePay

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.

Maksaminen NOSH lahjakortilla

Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Tarjoukset

Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.

5. Palautusoikeus

5.1 Palautettavan tuotteen kunto

Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.

Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.

Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.

Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.

5.2 Palautusoikeus

NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.

Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.

Palautettavien tuotteiden erityisehdot:

  • Sukkatuotteet: Mikäli sukkapaketin vyöte on avattu, hyvitämme asiakkaalle 50 % sukkapaketin hinnasta.
  • Outlet-tuotteet: Mikäli tilauksella oleva yksi tai useampi Outlet-tuote palautetaan, veloitamme käsittelykuluina 3,90 euroa/tilaus

Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.

HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.

5.3 Palautusten käsittelyaika   

Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.

Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

5.4 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla numeroon 029-309 3600 (pvm/mpm). Asiakaspalvelumme tavoitat puhelimitse maanantaisin klo 9.00-14.00 ja tiistaista perjantaihin klo 9.00-15.00

5.5 Maksun palautus 

Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.

Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.

Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.

Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/

Klarna lasku

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. 
     

6. Palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä

6.1 Palautus PostNordin palautustarralla

Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.

Kun lähetät tuotteet pakettisi mukana tulleen PostNord palautustarran avulla: 

  • Löydät valmiin palautustarran paketistasi vain mikäli tilasit tuotteet PostNordin toimituksella.
  • Pakkaa palautettavat tuotteet ja täytetty tuotelista tai vastaavat tiedot valmiiksi ja liimaa paketin päälle paketin mukana tullut PostNordin osoitetarra.
  • Vie paketti lähimpään PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen.
    • Huomioithan, että Lähiboksi automaattiin ei pysty tekemään palautusta
  • NOSH maksaa palautuksesta syntyvät toimituskulut.
  • Voit seurata pakettisi kulkua PostNord sovelluksella.

Kun PostNord palautustarra ei ole tallessa tai se ei ole lähetyksesi mukana saapunut:

  • Pyydä Nosh asiakaspalvelun osoitteesta info@nosh.fi palautusta varten pdf-tuloste, jonka tulostamalla ja kiinnittämällä pakettiin voit palauttaa tilauksesi PostNordin kautta. Lisää sähköpostiisi otsikkoon tunniste PALAUTUSPYYNTÖ POSTNORD niin tunnistamme viestisi nopeasti.

Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan  ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.

Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.




Päivitetty 8.1.2025

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Osta tuote

Sulje

Welcome to nosh.fi

NOSH is a sustainable Finnish clothing brand that brings joy to everyday wear. Our products are designed in Finland and manufactured responsibly in Europe. We take pride in designing high-quality garments that last time. All our products are made from sustainable materials.

We deliver to EU countries. Read more.