Olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia tälle sivulle. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Voit tilata tuotteitamme:
Jokaisen vaatteen tuotesivulta löydät kyseisen vaatteen tärkeimmät mitat ja linkin NOSH Women koko-oppaaseen.
Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista, sillä tilausten muuttaminen ja yhdistäminen ei ole mahdollista ostotapahtuman jälkeen. Saat lisätietoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Ostotapahtuman jälkeen sait meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme.
Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.
Tilaukset maksetaan verkkokaupan kassalla tarjotuilla maksutavoilla, joista voit lukea lisää toimitusehdoistamme.
Lue lisää maksutavoistamme toimitusehtojemme kohdasta 3. Maksutavat.
Saat Noshilta toimitusvahvistuksen ja tämän jälkeen Klarnalta laskun sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Muistathan tarkistaa myös roskapostit-kansion. Henkilöasiakkaana näet avoimet laskusi helposti myös kirjautumalla Klarnaan.
Voit myös ladata mobiililaitteeseesi Klarna sovelluksen, jonka avulla seuraat helposti ostoksiasi.
Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta.
Pakettien normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi.
Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen PostNordilta tekstiviestillä ja sähköpostilla. PostNordin pakettia voit seurata myös PostNord-sovelluksella.
NOSH Lahjakortit toimitamme sähköpostitse tunnin sisällä maksun vahvistamisesta.
Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen PostNordin mobiilisovellukseen, tekstiviestillä tai sähköpostilla. Jos käytät PostNordin sovellusta, saat pakettisi saapumistiedon sovelluksen pushviestinä, eikä erillistä tekstiviestiä lähetetä. Voit seurata paketin tilaa sovelluksessa koko sen matkan ajan.
PostNordin paketin voi noutaa toisen puolesta mobiilisovelluksesta saatavalla PIN-koodilla. Huomioithan, että PostNord lähiboksista voi noutaa ainoastaan tilaaja, sillä noutoa varten tarvitset PostNord-sovelluksen paikan päällä.
PostNord säilyttävät paketteja 7 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle. Noutamattomana palautuneesta tilauksesta perimme 12 euron käsittelykulun. Voit halutessasi tehdä palautuneista tuotteista uuden tilauksen. Emme lähetä palautunutta tilausta uudelleen.
Tuotteillamme on 14 vuorokauden maksuton palautusaika.
Poikkeuksena palautuksissa ovat sukat sekä Outlet-tuotteet:
Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.
Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.
Lue tarkemmin palautuksesta täältä.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai kokonaan toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen meille asiakaspalautuksena. Katso kohta: miten palautan tuotteen.
Palautuksen saapumiseen varastollemme ja sen käsittelyyn on hyvä varata aikaa yhteensä noin 10-20 arkipäivää. Maksu palautetaan aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu. Saat meiltä vielä sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty.
Klarna laskulla on 30 päivää maksuaikaa, joten voit jäädä rauhassa odottamaan palautuskäsittelyä. Käsiteltyämme palautuksen tilaukseltasi saat meiltä viestin ja tämän jälkeen Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun sähköpostilla. Raha palautuu aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu.
Lisätietoja saat Klarnasta: www.klarna.com/fi/
Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi tekemällä virheilmoituksen verkkosivuillamme.
a. Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian saatuamme virheilmoituksesi.
b. Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Saat palautusohjeet sähköpostiisi virheilmoituksen lähettämisen jälkeen ja ne löytyvät myös toimitusehdoista kohdasta 6. Palautusohje täältä. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.
Mikäli huomaat lähetyksesi saaneen vaurioita kuljetuksen aikana, ilmoitathan siitä saman päivän aikana asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nosh.fi tai mikäli olet noutopisteellä, kerro vaurioista noutopisteellä työskentelevälle henkilölle.
Laitathan yhteydenottosi mukaan myös valokuvat vaurioituneesta paketista.
Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille virheilmoituksella
Voit valita kolmesta korvausvaihtoehdosta sopivimman:
a. Jos haluat uuden tuotteen tilalle
Lähetä virheellinen tuote meille takaisin puhtaana palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen.
Käsittelemme virheilmoituksen tapauskohtaisesti joko: a) virheen havainnollistavan kuvan ja palautustositteen perusteella tai tuotteen saavuttua varastollemme.
Tarkistamme tuotteen saatavuuden reklamaation käsittelyn yhteydessä. Jos tuote on jo loppunut varastoltamme, palautamme rahat tuotteen iän ja käytön huomioiden.
b. Jos haluat tuotteesta rahan palautuksen
Lähetä virheellinen tuote meille puhtaana takaisin palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen.
Suoritamme rahojen palautuksen tuotteen iän ja käytön huomioiden.
c. Jos pidät virheellisen tuotteen
Liitä virheilmoitukseen selkeä kuva tuotteen virheestä.
Saat hyvityskoodin, jonka voit käyttää uudella tilauksella.
a. Tuote on ostettu NOSH edustajalta, edustajan rekiltä.
Kun ostat esittelykäytössä olleen NOSH vaatteen edustajalta, sovelletaan kaupassa kuluttajasuojalakia, koska NOSH edustaja on itsenäinen yrittäjä.
b. Tuote on ostettu käytettynä tai uutena yksityiseltä henkilöltä
Kun ostat käytetyn tai uuden NOSH vaatteen yksityiseltä henkilöltä, sovelletaan kaupassa kauppalakia.
c. Sain tuotteen lahjaksi
tai
d. Tuote on tilattu toisen henkilön nimellä
Asiakkaidemme henkilötietojen turvassa pysyminen on meille tärkeää. Jotta voimme käsitellä tuotereklamaation, avaamme henkilötietoja sisältävän tilauksen. Tämän vuoksi alkuperäisen tilaajan, jonka henkilötietoja tilauksella on, on oltava meihin yhteydessä.
Huomioithan, että mahdollinen uusi tuote lähetetään alkuperäiselle tilaajalle ja vaihtoehtoinen rahanpalautus suoritetaan alkuperäisen tilauksen maksutavalla.
Lue lisää tuotteidemme pesu- ja hoito-ohjeista.
Päivitetty 25.6.2025