Sinua palvelevat NOSH tuotteiden asiantuntijat ympäri Suomen.
Voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme ja saada henkilökohtaista palvelua. Kannattaa ottaa seurantaan asiantuntijoidemme sometilit alta!
Luovumme vuoden vaihtuessa NOSH Vaatekutsut -konseptista ja perinteisten kutsujen järjestäminen päättyy. Samalla päättyy noshvaatekutsut.fi -sivuston käyttö. Ota nyt uusi malli käyttöösi ja tilaa tutulta myyjältä ihania NOSH tuotteita yhä jatkossakin myyjälinkin kautta! Kerroimme uudistuksesta 13.12. Lue tiedote >
Voit asioida NOSH.fi verkkokaupassa maanantaista 16.12. alkaen myyjälinkin kautta. Klikkaamalla myyjän kohdalla olevaa painiketta, pääset asioimaan verkkokaupassa hänen kauttaan. Pystyt viemään tilauksen loppuun asti kassalla itse, enää ei tarvita maksulinkin vahvistamista jälkikäteen. Ota yhteyttä asiantuntijaan saadaksesi henkilökohtaista palvelua ja seuraa hänen sometilejään.
Palvelen sinua ilolla NOSH-asioissa! Toimin etänä ympäri Suomen. Tervetuloa mukaan Facebook-ryhmääni Pia Alanen - NOSH.
https://www.facebook.com/groups/noshpia
https://www.instagram.com/alasenpia/
27150 Eurajoki
pia.alanen@noshvaatekutsut.fi
Osta myyjän Pia Alanen kauttaAutan sinua henkilökohtaisesti ja täydellä sydämellä vastuullisissa vaatevalinnoissasi yli kymmenen vuoden Nosh edustajan kokemuksella! Voit aina laittaa viestiä jos joku mietityttää tilausta tehdessä niin sähköpostitse, Facebookin Messengerillä tai Whatsupissa. Tule mukaan Facebook ryhmääni Anna-Marin Nosh-ystävät, jossa pidän livejä ja jaan sovituskuvia sekä muita vinkkejä vaatteista!
https://www.facebook.com/groups/571553636298189/
https://www.instagram.com/nosh_with_annamari/
03600 Karkkila
050 3622 655
anna-mari.heiskanen@noshvaatekutsut.fi
Saat minulta henkilökohtaista ja aitoa palvelua reilun kymmenen vuoden edustajakokemuksella. Facebook-ryhmässä "Reetan Nosh-ystävät" löydät mm. suositut live-esittelyt - lämpimästi tervetuloa mukaan! Löydät minut myös Instagramista ja palvelua saat myös Whatsappissa. Olethan rohkeasti yhteydessä jos saan olla sinulle avuksi.
https://www.facebook.com/groups/1507446282817726/
https://www.instagram.com/reetta.hotta/
40700 Jyväskylä
040 592 8573
reetta.hotta@noshvaatekutsut.fi
Palvelen ilolla kokopähkäilyissä ja tilausasioissa ympäri Suomen. Sovitusmahdollisuus kotonani. Tervetuloa mukaan rennon meiningin FB-ryhmääni, jossa pidän myös live-esittelyjä!
https://m.facebook.com/groups/noshbyarja
https://www.instagram.com/noshbyarja
96000 Rovaniemi
0405106141
arja.inkeri@noshvaatekutsut.fi
Palvelen sinua mielelläni NOSH vaateasioissa. Privaattisovitukset onnistuu Oulussa ja Pudasjärvellä. FB ryhmässäni pidän live-esittelyitä, tervetuloa mukaan!
https://www.facebook.com/groups/noshwithanne
https://www.instagram.com/annekalander
90100 Oulu
0505454933
anne.kalander@noshvaatekutsut.fi
Palvelen sinua vahvalla ammattitaidolla. Tiedusteluissa tavoitat minut nopeasti ja palvelen sinua yksilöllisesti opastaen asuinpaikasta riippumatta. Tavoitat minut somekanavissani:
https://www.facebook.com/groups/1031646903523979/
https://www.instagram.com/nosh_niina
84100 Ylivieska
niina.kemell@noshvaatekutsut.fi
Osta myyjän Niina Kemell kauttaSaat minulta henkilökohtaista palvelua, vinkkejä vaatteiden yhdistelyyn ja apua oikean koon valintaan. Voit tehdä kauttani helposti yksittäisen tilauksen.
https://www.facebook.com/groups/840933149437484/?ref=share_group_link
https://instagram.com/sallikittila?igshid=ZDdkNTZiNTM=
92100 Raahe
0406692562
Salli.kittila@noshvaatekutsut.fi
Minä autan Sinua henkilökohtaisesti ratkomaan vaatepulmiasi. Palvelen Sinua suurella sydämellä vuoden jokaisena päivänä. Voit tulla sovittamaan NOSH ihanuuksia Kalajoelle. Pidän rekkivalikoimani ajankohtaisena koko ajan. Ollaan yhteydessä!
https://www.facebook.com/groups/332631210519982/?ref=share_group_link
https://instagram.com/innoshtunut_tiina?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==
85100 Kalajoki
0405133083
tiina.kiviranta@noshvaatekutsut.fi
Kanssani pääset innostumaan väreistä, vartalotyypeistä ja tyylistä - toimivan vaatekaapin peruspilareista. Ota rohkeasti yhteyttä, jos mietit vaatteen sävyn tai mallin sopivuutta itsellesi. Osaan suositella sinulle sävyjä myös värivuodenaikasi mukaan. Ollaan yhteydessä!
https://www.facebook.com/groups/anjannoshystavat/
https://www.instagram.com/anjakurjenluoma
61330 Koskenkorva
0503499867
anja.kurjenluoma@noshvaatekutsut.fi
Autan sinua mielelläni NOSH tilauksesi sekä tuotepulmien kanssa, että löydät juuri Sinulle sopivat vaatteet tilaukseesi.
Kauttani tilaat helposti ja näppärästi ympäri Suomea oman aikataulusi mukaan.
https://www.facebook.com/groups/1657446837907285/
https://www.instagram.com/ainonnoshaajat
35270 Västilä
aino.lammi@noshvaatekutsut.fi
Osta myyjän Aino Lammi kauttaIntohimoni on inspiroida sinua kohti omannäköistä pukeutumista ja auttaa sinua löytämään elämäsi värit! Löydät FB-ryhmästäni kattavia LIVE-esittelyjä, stailauksia sekä yhdistely- ja värivinkkejä niin värianalyysin näkökulmasta kuin sen ulkopuoleltakin. Autan mielelläni tyylimatkallasi - ota rohkeasti yhteyttä!
http://www.facebook.com/groups/maritannosh
https://www.instagram.com/maritanmatkassa247
86600 Haapavesi
0451470742
marita.laukka@noshvaatekutsut.fi
Kun vaatekaappisi kaipaa täydennystä, autan Sinua löytämään sopivat asukokonaisuudet ja oikeat koot. Vaatteiden sovittaminen on mahdollista työhuoneellani Hartolassa. Somekanavillani jaan omia ideoitani pukeutumiseen. Olisi ilo tutustua ja auttaa Sinua vaatevalinnoissa, joten ota rohkeasti yhteyttä!
https://www.facebook.com/groups/1940999722962664
https://www.instagram.com/nosh_with_hiltsu
19600 Hartola
0407420578
hillevi.paallysaho@noshvaatekutsut.fi
Palvelen suurella sydämellä ja 7 vuoden kokemuksella ihanista NOSHin vaatteista. Olethan rohkeasti yhteydessä!
https://www.facebook.com/groups/Satumaiset/
https://www.instagram.com/nosh_satumaiset
65100 Vaasa
0445403619
Satu.rinne@noshvaatekutsut.fi
Palvelen sinua aina siellä missä sinä olet. Saat minulta nopeasti henkilökohtaista palvelua, apua oikean vaatekoon- ja mallin valintaan sekä yhdistely- ja stailausvinkkejä. Minun showroom on auki Haagassa sopimuksen mukaan. Etä- ja onlinepalvelu kaikille ja kaikkialle.
https://www.facebook.com/groups/142033219300058/
https://www.instagram.com/marika.mirjam
00400 Helsinki
0505294789
marika.vayrynen@noshvaatekutsut.fi
Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta
Voit tutustua kansainvälisiin toimitusehtoihin nosh.fi - verkkokaupasta tästä.
Tietosuojaselosteemme löydät täältä
Päivitetty 8.1.2025
Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.
Tilauksiin ei voi tehdä muutoksia ostotapahtuman jälkeen eikä tilauksia voi yhdistää toiseen tilaukseen.
Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
Toimitustapa | Toimitusaika | Hinta |
PostNord MyPack Collect -paketti - nouto pakettiautomaatista tai asiointipisteestä, K-marketista tai R-kioskista | 1-4 arkipäivää* | 6,90 € |
Huomioitavaa:
*Poikkeustilanteissa ja kiireaikoina, kuten alennusmyyntien tai merkittävien kampanjoiden aikana toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Toimitusaika lasketaan siitä, kun tilauksen maksutapa on vahvistettu.
Tällä hetkellä käytössä on vain toimitustapa PostNord MyPack Collect -paketti.
Valitse toimitusmuodoksi PostNord MyPack Collect -paketti ja nouda pakettisi lähimmästä PostNordin pakettiautomaatista, K-marketista, R-kioskista, PostNordin toimipisteestä tai Lähiboksista. Huomioithan, että PostNord Lähiboksista noutamista varten tarvitset PostNord-mpobiilisovelluksen.
Paketin siirtäminen toiseen toimipisteeseen ei ole mahdollista PostNordin kautta. NOSH ei ole velvollinen korvaamaan, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.
Huomioithan, että valitsemasi noutopisteen ollessa täynnä, PostNord voi siirtää pakettisi varanoutopisteelle, jolloin NOSH ei korvaa paketin siirtoa. Perheenjäsentä, ystävää tai tuttavaa on mahdollista pyytää avuksi paketin noudossa, oli lähetys asiointipisteellä tai automaatissa.
PostNordin pakettien säilytysaika on yksi viikko pakettiautomaatissa ja noutopisteessä, jonka jälkeen noutamattomat paketit palautuvat takaisin Nosh Company:n varastolle.
Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä se palautuu varastollemme ja veloitamme noutamattomasta paketista käsittelykulut 12 €.
Maksutavat henkilöasiakkaille:
Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.
Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00. Voit lukea useiten kysyttyjä kysymyksiä Klarnan palvelusta tästä.
Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä NOSH lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen. Lahjakortilla maksaessa tilaukselle voi lisätä myös hyvitysedun tai muun koodillisen kampanjaedun.
Lue lisää maksamisesta UKK:sta.
Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi.
NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen.
NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.
Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti. Tuotteen hinta määräytyy ostohetkellä.
Palautettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen.
Palauta tuotteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuotteessa on puutteita edellä mainittujen asioiden osalta, pidätämme oikeuden olla hyvittämättä tuotteesta maksettua hintaa kokonaisuudessaan.
Palauta tuotepakettina ostetuista tuotteista kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet sekä mahdollinen tuotelahja, jos tuotelahjan ehdot eivät täyty palautuksen jälkeen.
Tarkista vastaanottamasi vaatteet ennen käyttöönottoa tai pesua.
NOSH-vaatteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttaa voit veloituksetta kerran. Mikäli samalle tilaukselle tehdään useamman kerran palautus, veloitamme asiakkaalta toimituskulujen verran lisämaksua. Palautusaika lasketaan alkavaksi paketin noutohetkestä.
Palautusoikeus ei koske yritysostoina tehtyjä tilauksia.
Palautettavien tuotteiden erityisehdot:
Mikäli palautat kaikki tilauksellasi olleet tuotteet, hyvitämme myös tilauksesi toimituskulut (ylläolevat erityisehdot ovat voimassa). Pidätämme oikeuden veloittaa toimituskulut tilauksista, jotka on tehty toimituskuluttomuuskampanjan aikana, mutta jonka ehdot eivät täyty enää palautuksen jälkeen.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon, väriin tai toiseen tuotteeseen, voit tehdä uuden tilauksen ja palauttaa alkuperäisen tuotteen.
HUOM! Tuotteilla, jotka on tilattu 14.11.–18.12.2023 välisenä aikana on voimassa joulunajan pidennetty palautusoikeus 31.12.2023 saakka.
Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun palautuksesi on käsitelty.
Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.
Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake. Voit valita tuotevirhelomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Mikäli kyseessä on toimitusvirhe, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.
Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä
Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:
Kun palautus on käsitelty tilaukseltasi, palautettavasta summasta lähtee automaattisesti tieto Klarnaan, joka lähettää sinulle viestin koskien rahanpalautusta. Tarkistathan myös roskapostin.
Vaihtoehtoisesti näet kaikki Klarnan kautta tehdyt ostoksesi ja laskusi kirjautumalla Klarnaan täällä: app.klarna.com/login tai lataamalla Klarna sovelluksen Google Playsta tai Apple Storesta.
Palautuksen käsittelyyn varastollamme ja Klarnan vahvistukseen hyvityksen suorittamisesta kuluu yhteensä 5-14 vuorokautta. Klarna hyvittää maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautuvat sinulle myös alkuperäiset postikulut toimituskulut. Huomioithan kohdassa 5.2 Palautusoikeus ilmoitetut Palautettavien tuotteiden erityisehdot.
Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: 09- 425 99 771 klarna.com/fi/
Klarna lasku
Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty.
Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten käsittelyyn tarvitsemme:
1. tilausnumeron
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai ilmoitus virheestä
Voit palauttaa tuotteita veloituksetta 14 vuorokauden sisällä paketin noutamisesta PostNordin automaattiin tai asiointipisteeseen käyttäen paketin mukana tullutta palautustarraa.
Kun lähetät tuotteet pakettisi mukana tulleen PostNord palautustarran avulla:
Kun PostNord palautustarra ei ole tallessa tai se ei ole lähetyksesi mukana saapunut:
Asiakas on vastuussa palautuspaketista siihen saakka, kunnes paketti on saapunut NOSHille. Mikäli palautuspaketti on kadonnut, voimme käsitellä palautuksen ainoastaan asiakkaan toimittamaa palautuspaketin tositetta tai seurantakoodia vastaan. Ota palautuspaketin seurantakoodi talteen ottamalla siitä esim. valokuvan, jotta voit tarvittaessa todistaa palauttaneesi.
Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.
Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013). Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.
Lue tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.
Päivitetty 8.1.2025
NOSH is a sustainable Finnish clothing brand that brings joy to everyday wear. Our products are designed in Finland and manufactured responsibly in Europe. We take pride in designing high-quality garments that last time. All our products are made from sustainable materials.
We deliver to EU countries. Read more.