Usein kysytyt kysymykset

Päivitetty 25.9.2018

Tälle sivulle olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme nosh.fi/asiakaspalvelu

Klikkaamalla kysymystä näet vastauksen.

TILAAMINEN

1. Miten voin tilata tuotteitanne?
2. Mitä etuja saan vaatekutsuilta tai edustajalta tilatessa?
3. Miksi haluamani tuote ei löydy verkkokaupasta?
4. Millaista mitoitusta tuotteet ovat? Miten löydän sopivan koon tuotteesta?
5. Voinko tehdä tilaukselleni muutoksia?
6. Voinko yhdistää kaksi tilaustani?
7. Mikä on tilaukseni tila?
8. Miten voin maksaa tilaukseni? 
9. Tilaukseni on peruuntunut, mitä teen?
10. Miksi en ole saanut laskua tilauksestani?

TOIMITUKSET

11. Mikä on tilausten toimitusaika?
12. En ehdi noutaa pakettiani ajoissa noutopisteestä, mitä teen?

TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

13. Miten vaihdan tai palautan tuotteen?
14. Mikä on palautukseni tilanne?
15. Miten toimin palautuksen ja Klarna laskun kanssa?

TOIMITUSVIRHEET

16. Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

TUOTEVIRHEET

17. Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, miten toimin?
18. Tuotteessa ilmeni virhe, mutta en ole ostanut tuotetta suoraan NOSHilta. Kenellä on virhevastuu?

TUOTTEIDEN HOITO-OHJEET

19.  Miten pesen ja huollan NOSH tuotteet?


TILAAMINEN

1. Miten voin tilata tuotteitanne?

Voit tilata tuotteitamme:

-NOSH vaatekutsuilla, lue lisää nosh.fi/vaatekutsut 

tai

-verkkokaupastamme osoitteesta nosh.fi

tai

-suoraan NOSH edustajalta, löydät lähimmän edustajasi täältä: nosh.fi/edustajat

Edustajalle voit jättää tilauksen esim. sähköpostilla. Kerrothan viestissäsi: toivomasi tuotteet ja koot, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Edustaja syöttää tilaukseksi verkkokauppaan, jonka jälkeen saat 24h voimassaolevan maksulinkin ja tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Löydä lähin edustajasi täältä: nosh.fi/edustajat

2. Mitä etuja saan vaatekutsuilta tai edustajalta tilatessa?

NOSH Vaatekutsuilta ja NOSH edustajan kautta tehdyistä tilauksista saat monia etuja:

-Edustajalta saat henkilökohtaista palvelua esim. sopivan koon valinnassa.

-Tilaaminen ei velvoita osallistumaan vaatekutsuihin tai järjestämään niitä.

-Naisten uutuustuotteet ovat tilattavissa ainoastaan edustajan kautta, mutta siirtyvät myöhemmin myös verkkokauppaan, jos tuotetta on vielä saatavilla.

-Klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH Vaatekutsuilta tai suoraan edustajalta tilatessa. Tästä voit tarkistaa kuukauden klubiedut nosh.fi/klubiedut

-pakettitoimitusten kulut ovat 0,50 euroa edullisemmat 

3. Miksi haluamani tuote ei löydy verkkokaupasta?

Naisten uutuustuotteet löytyvät lookbookistamme nosh.fi/lookbookWOMEN ja näitä tuotteita voi tilata ainoastaan NOSH edustajalta. (Ks. lisätietoja kohdasta 1. Miten voin tilata tuotteitanne?)

4. Millaista mitoitusta tuotteet ovat? Miten löydän sopivan koon tuotteesta?

Naisten tuotteet: Jokaisen vaatteen tuotesivulta löydät kyseisen tuotteen tärkeimmät mitat ja linkin NOSH Women koko-oppaaseen

Lasten tuotteet: Löydät oppaan lasten tuotteiden oikean koon valintaan täältä: nosh.fi/koko-opasLAPSET

5. Voinko tehdä tilaukselleni muutoksia?

Verkkokauppa-asiakas

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme nosh.fi/asiakaspalvelu

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksulinkin vahvistamista ja tarvittaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme nosh.fi/asiakaspalvelu tai edustajaasi nosh.fi/edustajat. Tilausta ei voi muuttaa eikä sitä voi yhdistää muihin tilauksiin. Jos huomasit tilauksellasi virheen, esim. yhteystiedoissasi, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme nosh.fi/asiakaspalvelu tai edustajaasi nosh.fi/edustajat

6. Voinko yhdistää kaksi tilaustani?

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen maksun vahvistamista, sillä tilausten muuttaminen ja yhdistäminen ei ole mahdollista ostotapahtuman jälkeen. Saat lisätietoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme nosh.fi/asiakaspalvelu

7. Mikä on tilaukseni tila?

Verkkokauppa-asiakas

Ostotapahtuman jälkeen sait meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. 

Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Kun edustajasi on luonut tilauksesi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, joka sisältää 24 tuntia voimassaolevan maksulinkin. Kun olet vienyt ostoksesi onnistuneesti loppuun maksulinkin kautta, avautuu "OSTOKSESI ON VALMIS" -näkymä, josta näet yhteenvedon tilauksestasi ja valitsemasi maksutavan.

Kun tilauksesi on lähdössä varastoltamme, saat meiltä toimitusvahvistuksen.

Jos valitsit maksutavaksesi laskun: Klarna lähettää sen sinulle sähköpostilla tämän jälkeen. Muista tarkistaa myös roskaposti. Vaihtoehtoisesti näet Klarna laskusi myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa: klarna.com/login 

8. Miten voin maksaa tilaukseni? 

Verkkokauppa-asiakas

Tilaus maksetaan Klarnan tarjoamilla maksutavoilla, joista voit lukea lisää toimitusehdoistamme kohdasta 3. Maksutavat täältä.

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Edustajasi luo tilauksesi, jonka jälkeen saat 24 tuntia voimassaolevan maksulinkin sähköpostiisi. Etene sähköpostista "Siirry kassalle" -maksulinkin kautta ja valitse Klarnan tarjoamista maksutavoista sinulle sopivin. 

Jos valitsit laskun, Klarna lähettää laskun sähköpostiisi, vasta kun tilaus lähtee varastoltamme.

Lue tarkemmat maksuohjeet täältä: vaatekutsuasiakkaan maksuohje 

Lue lisää maksutavoistamme toimitusehtojemme kohdasta 3. Maksutavat.

9. Tilaukseni on peruuntunut, mitä teen?

Vaatekutsuasiakas (tilaan NOSH edustajalta)

Tilaus täytyy vahvistaa 24 tunnin sisällä maksulinkin vastaanottamisesta. Vahvistamaton tilaus peruuntuu automaattisesti. Mikäli haluat uusia tilauksen, olethan yhteydessä edustajaasi.

10. Miksi en ole saanut laskua tilauksestani?

Saat Noshilta toimitusvahvistuksen ja tämän jälkeen Klarnalta laskun sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Muistathan tarkistaa myös roskapostit-kansion. Näet avoimet laskusi helposti myös kirjautumalla Klarnaan: klarna.com/login

Tältä sivulta voit myös ladata mobiililaitteeseesi Klarna sovelluksen, jonka avulla seuraat helposti ostoksiasi. Lisätietoja saat Klarnan asiakaspalvelusta: klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

PALAA SIVUN ALKUUN

TOIMITUKSET

11. Mikä on tilausten toimitusaika?

Pakettien toimitusaika on 4-10 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. Kirjeenä toimitettavat lahjakortit saapuvat perille 5-10 arkipäivän sisällä. Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen Postilta tai Matkahuollolta tekstiviestillä ja sähköpostilla.

12. En ehdi noutaa pakettiani ajoissa noutopisteestä, mitä teen?

Saat saapumisilmoituksen Postilta tai Matkahuollolta tekstiviestillä ja sähköpostilla. Myös toinen henkilö voi noutaa paketin puolestasi Postin noutopisteestä esittämällä seurantatunnuksen ja oman kuvallisen henkilökorttinsa. Matkahuollon pakettia toisen henkilön puolesta noudettaessa on esitettävä lisäksi valtakirja. Matkahuollon paketin nouto-ohjeet sekä valtakirjapohja löytyvät täältä.

Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta ja Matkahuolto 14 vuorokautta, jonka jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle. Noutamattomana palautuneesta tilauksesta perimme 8 euron käsittelykulun. Voit halutessasi tehdä palautuneista tuotteista uuden tilauksen.

PALAA SIVUN ALKUUN

TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

13. Miten vaihdan tai palautan tuotteen?

Jos et ole tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tuotteen veloituksetta. Lue tarkemmat vaihto- ja palautusohjeet: nosh.fi/vaihtojapalautus

Tuotteillamme on 14 vuorokauden maksuton vaihto- ja palautusaika. Vaihto-oikeus koskee ainoastaan saman tuotteen toiseen kokoon vaihtoa. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran.

14. Mikä on palautukseni tilanne?

Palautuksen saapumiseen ja käsittelyyn on hyvä varata aikaa yhteensä 10-20 arkipäivää. Maksu palautetaan aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu. Saat meiltä vielä sähköpostiviestin, kun palautus on käsitelty.

15. Miten toimin palautuksen ja Klarna laskun kanssa?

Kun palautat tuotteen, kannattaa sinun siirtää laskun eräpäivää maksuttomasti Klarnassa kirjautumalla Klarnan sivuille: klarna.com/login. Käsiteltyämme palautuksen saat meiltä viestin ja tämän jälkeen Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun sähköpostilla. Palautuskäsittelyssä teemme palautuksen aina sille maksutavalle, jolla tilaus on maksettu.

PALAA SIVUN ALKUUN

TOIMITUSVIRHEET

16. Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?

Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi tekemällä virheilmoituksen verkkosivuillamme: nosh.fi/virheilmoitus

a. Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian saatuamme virheilmoituksesi.

b. Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Saat palautusohjeet sähköpostiisi virheilmoituksen lähettämisen jälkeen ja ne löytyvät myös täältä:  Vaihto- ja palautusohje. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.

PALAA SIVUN ALKUUN

TUOTEVIRHEET

17. Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, miten toimin?

Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille virheilmoituksella nosh.fi/virheilmoitus

Voit valita kolmesta korvausvaihtoehdosta sopivimman: 

a. Jos haluat uuden tuotteen tilalle

Lähetä virheellinen tuote meille takaisin palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen tai löydät ne täältä Vaihto- ja palautusohje 

Tarkistamme tuotteen saatavuuden virheellisen tuotteen saavuttua varastollemme.

Jos tuote on jo loppunut varastoltamme, palautamme rahat tuotteen iän ja käytön huomioiden.

b. Jos haluat tuotteesta rahan palautuksen 

Lähetä virheellinen tuote meille takaisin palautusohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat virheilmoituksen lähettämisen jälkeen tai löydät ne täältä: Vaihto- ja palautusohje

Suoritamme rahojen palautuksen tuotteen iän ja käytön huomioiden sen saavuttua varastollemme.

c. Jos pidät virheellisen tuotteen

Liitä virheilmoitukseen selkeä kuva tuotteen virheestä.

Saat hyvityskoodin, jonka voit käyttää uudella tilauksella.

PALAA SIVUN ALKUUN

18. Tuotteessa ilmeni virhe, mutta en ole ostanut tuotetta suoraan NOSHilta. Kenellä on virhevastuu?

-Muotituotteilla ja -vaatteilla ei pääsääntöisesti ole valmistajan antamaa takuuta. NOSH vaatemallistojen tuotteilla ei ole takuuta. 

-Kun tuotteella ei ole takuuta sovelletaan tavaran myynnissä mm. kuluttajansuoja- ja kauppalakia. 

-Tuotereklamaatio on tällöin tuotteen ostajan ja myyjän välinen asia, koska heidän välilleen on syntynyt sopimussuhde.

-Tuotteen valmistaja ei ole korvausvelvollinen mahdollisessa reklamaatiotilanteessa vaan virhevastuu on tuotteen myyjällä. 

a. Tuote on ostettu NOSH edustajalta, edustajan rekiltä.

Kun ostat esittelykäytössä olleen NOSH vaatteen edustajalta, sovelletaan kaupassa kuluttajasuojalakia, koska NOSH edustaja on itsenäinen yrittäjä.

-Kun ostat NOSH edustajalta käytetyn, esittelykäytössä olleen mallikappaleen, voit reklamoida ilmenneestä tuotevirheestä NOSH edustajalle, joka on vastaanottanut sinulta maksun ostamastasi mallikappaleesta.

-NOSH edustaja on tällöin velvollinen korvaamaan mahdollisen tuotevirheen kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteen ostajalle.

b. Tuote on ostettu käytettynä tai uutena yksityiseltä henkilöltä

Kun ostat käytetyn tai uuden NOSH vaatteen yksityiseltä henkilöltä, sovelletaan kaupassa kauppalakia.

-Esimerkiksi ostaessasi NOSH vaatteita itsepalvelu- tai nettikirpputorilta, on virhevastuu myyjällä. 

-Usein kirpputorilla myytävät vaatteet ostetaan "sellaisena kuin se on" -periaatteella, jolloin ostaja hyväksyy tuotteen kunnon kaupantekohetkellä. Ostotilanteessa kannattaa mahdollisuuksien mukaan sopia myyjän kanssa miten toimitaan, jos tuotteessa ilmenee myöhemmin rakenteellinen virhe.

-Tuotteen valmistajana NOSH ei ole velvollinen korvaamaan kirpputorilta ostettua tuotetta, koska NOSH ei ole ollut mukana kaupanteossa myyjän roolissa eikä tunne kaupan ehtoja tuotteen kuntoa koskien. 

-NOSH ottaa tällaisen reklamaation käsittelyyn vain, jos alkuperäinen ostaja on asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme. Vain alkuperäisen ostajan antamilla tiedoilla voimme tunnistaa tuotteen myyntiajankohdan, tuotteen iän ja määrittää mahdollisen korvauksen alkuperäiselle ostajalle. 

c. Sain tuotteen lahjaksi

tai

d. Tuote on tilattu toisen henkilön nimellä

Asiakkaidemme henkilötietojen turvassa pysyminen on meille tärkeää. Jotta voimme käsitellä tuotereklamaation, avaamme henkilötietoja sisältävän tilauksen. Tämän vuoksi alkuperäisen tilaajan, jonka henkilötietoja tilauksella on, on oltava meihin yhteydessä.  

Huomioithan, että mahdollinen uusi tuote lähetetään alkuperäiselle tilaajalle ja vaihtoehtoinen rahanpalautus suoritetaan alkuperäisen tilauksen maksutavalla.

PALAA SIVUN ALKUUN

TUOTTEIDEN HOITO-OHJEET

19. Miten pesen ja huollan NOSH tuotteet?

Lue tuotteidemme pesu- ja hoito-ohjeista nosh.fi/tuotetietoa

Vinkit:  

Pese tuotteet pesuohjeen mukaisessa lämpötilassa myös ensimmäisellä kerralla. Näin tuotteen värit säilyvät kirkkaina mahdollisimman pitkään.

Pese elastaania sisältävät tuotteet ilman huuhteluainetta, sillä huuhteluaineen käyttö lyhentää elastaania sisältävän tuotteen käyttöikää. 

Kaikki tuotteemme esim. raidalliset pestään vaaleimman värin mukaisesti saman värisen pyykin seassa.

PALAA SIVUN ALKUUN

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Päivitetty 29.4.2019

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta


1. Käsittely- ja toimitusaika

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Jotta voimme taata nopean tilauskäsittelyn, tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen. Samasta syystä tilausta ei voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Pakettien toimitusaika on 4–10 arkipäivää valittuun noutopaikkaan. Kirjeenä toimitettavat lahjakortit saapuvat perille 5–10 arkipäivän kuluessa.

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat ja -hinnat

Tilaan verkkokaupasta

Postin Kirje (koskee lahjakorttitilauksia) 3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,50 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,50 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,50 €

Tilaan NOSH edustajalta

Postin Kirje (koskee lahjakorttitilauksia)3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,00 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,00 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,00 €


2.1. Kirje & postipaketti

Käytämme toimituksissamme Postin kirjettä (koskee ainoastaan lahjakorttitilauksia) ja postipakettia. Voit noutaa postipaketin vastaanotettuasi saapumisilmoituksen. Postin pakettiautomaatin käyttäminen edellyttää puhelinnumeron ilmoittamista tilausta tehdessä. Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Posti säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

2.2. Matkahuolto

Käytämme Matkahuollon toimituksissamme MH pakettia ja MH kotiinkuljetusta.

Valitsemalla toimitusmuodoksi Matkahuollon paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä K-marketista, R-kioskista tai Matkahuollon toimipisteestä. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta.  

Kotiinkuljetusta varten voit valita  MH kotiinkuljetuksen.

Matkahuollon paketteja säilytetään kaksi viikkoa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin NOSHille

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.  

3. Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.  

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat:

  • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • Korttimaksu (Visa, Mastercard ja American Express) tai 
  • Verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-pankki) 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Näet laskusi myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseesi.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi ja saat sähköpostiisi maksulinkin, jonka jälkeen sinulla on 24 tuntia aikaa valita itsellesi sopivin maksutapa. 

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys-, alennus- tai lahjakorttikoodeja.  

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla NOSH vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

5.1 Vaihto-oikeus 

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.2 Palautusoikeus

Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.3 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. 

5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

5.5 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake Voit valita lomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla p. 040 4131 660 ma–pe klo 09.00–15.00.

5.6. Maksun palautus

Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.  

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää) kirjautumalla Klarnan sivuille https://app.klarna.com/login tai ottamalla yhteyttä Klarnaan chatissa klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.

Lisätietoja Klarnan asiakaspalvelusta:  
klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.
     

6. Vaihto- ja palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tieto, mihin kokoon toivot vaihtoa.

6.1. Palautus Postin toimipisteeseen

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin toimipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

6.2. Palautus Postin pakettiautomaattiin

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin. 

  1. Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  
  2. Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.
  3. Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet
  4. Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle
  5. Palauta paketti pakettiautomaattiin automaatin ohjeiden mukaan.
  6. Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

6.3. Palautus Matkahuollon toimipisteeseen

Voit palauttaa mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Matkahuollon toimipisteeseen.  

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 951 5517
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Lue päivitetystä tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.