Kutsujärjestäjän info

NOSH vaatekutsuilla voit tehdä ostoksia yhdessä ystävien kanssa. Nautit hyvästä seurasta, asiantuntevasta palvelusta ja teet ihania ostoksia. Kutsujärjestäjänä tarjoamme sinulle rahanarvoisia etuja. Myös ystäväsi voivat tehdä ostoksia erityiseduin.

NOSH vaatekutsujen järjestäminen on helppoa

Onnistuneisiin kutsuihin tarvitset vieraita, ehkä pientä tarjottavaa ja iloista mieltä!

Aloita järjestelyt varaamalla vaatekutsut alueesi edustajalta. Sen jälkeen sinun tarvitsee vain kutsua mukaan ystäviäsi. Voit myös pyytää jokaista vierastasi tuomaan mukanaan omia ystäviään. Löydät vinkkejä onnistuneiden kutsujen järjestämiseen tämän sivun loppupuolelta.

Varaa omat NOSH vaatekutsut nyt ja nauti mukavista ostoshetkistä ystävien seurassa. Lisätietoa vaatekutsuista saat edustajiltamme. Löydä lähin edustajasi tai ota yhteyttä kotimyynti@nosh.fi. Autamme sinua mielellämme.


    


NOSH kutsujärjestäjän edut

Kutsujärjestäjänä voit saada jopa 40 € edun omiin ostoksiisi! Lisäksi sinä ja vieraasi voitte hyödyntää kuukausittain vaihtuvia NOSH klubietuja. Klubiedut ovat tarjolla vain NOSH vaatekutsuilla sekä NOSH edustajan kautta tilattaessa.

Tutustu NOSH kutsujärjestäjän etuihin:

Kun kutsujesi kokonaismyynti on Saat ostoksiisi NOSH Kutsujärjestäjän edun
250 € tai väh. 5 vierasta20 €
700 €30 €
1000 €40 €

NOSH vaatekutsuostosten maksaminen on kätevää: saat pian kutsujen jälkeen tilausvahvistussähköpostin, joka sisältää maksulinkin.

Vinkkejä onnistuneisiin kutsuihin

1) Lähetä kutsut

Kutsu ystäväsi mukaan sinulle ja ystävillesi parhaiten sopivalla tavalla esim. Facebookissa, tekstiviestillä tai sähköpostilla. Voit luoda kutsujasi varten suljetun Facebook-tapahtuman, josta näet helposti, kuinka moni on tulossa kutsuillesi. Kannusta vieraitasi kutsumaan mukaan myös omia ystäviään. Alla on kutsuteksti-ehdotus, jota voit käyttää ja muokata sinulle sopivaksi.

Malliviesti:

Hei, 

Järjestän NOSH vaatekutsut ja haluan sinut mukaan! Tervetuloa tutustumaan suosittuihin luomupuuvillaisiin naisten- ja lastenvaatteisiin. Voit tulla yksin tai lasten kanssa. Ota kaverisikin mukaan! Tarjoan pientä syötävää ja keitän tietysti kahvit. 

Tutustu myynnissä oleviin tuotteisiin osoitteessa nosh.fi/lookbook. Tutustu myös loistaviin etuihin osoitteessa nosh.fi/kutsuvieraalle. Nämä edut saat vain NOSH vaatekutsuilta. Nähdään pian mukavien kutsujen merkeissä! Mallikatu 1, XX.XX.201X klo XX.XX. Ilmoitathan, pääsetkö mukaan XX.XX.201X mennessä.


2) Miten saat kutsuillesi mahdollisimman monta vierasta? 

Muistuta ystäviäsi kutsuista myös kutsun lähettämisen jälkeen. Pidä yhteyttä, jotta kutsusi pysyy tuoreessa muistissa. Voit jakaa vielä linkkiä nosh.fi/vaatekutsut, josta vieraasi löytää kaiken tarvittavan infon NOSH vaatekutsuista.

Voit mainostaa kutsujasi myös kehoittamalla vieraitasi selailemaan NOSH esitteitä. Kaikki ajankohtaiset naisten ja lasten esitteet löytyvät osoitteesta nosh.fi/esitteet. Esitteet ovat pullollaan ihania kuvia vaatteista ja niistä saa yhdistelyideoita. Mukana on myös digitaalinen kutsuesite, jossa kerrotaan kutsuista tärkeimmät asiat nosh.fi/kutsuesite.


3) Mistä löydät vastauksia vieraiden kysymyksiin? 

Sivulta nosh.fi/vaatekutsut löydät tietoa NOSH vaatekutsuista. Lookbookissa voit tutustua etukäteen vaatevalikoimaan naisille ja lapsille. Lookbookissa  -symbolilla merkityt tuotteet ovat myynnissä ainoastaan vaatekutsuilla ja edustajalta tilattaessa.


4) Valmistele kutsupaikka ja tarjoilut toiveidesi mukaan 

Usein kutsuilla on tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa. Voit ideoida hauskat teemakutsut tai järjestää vaikka nyyttikestit. Pääasia on, että kaikki viihtyvät ja kutsuilla on hyvä tunnelma. Katso tämän sivun lopussa video edustajien vinkeistä kutsujärjestäjälle.


5) Hyödynnä NOSH kuvia, ole hyvä

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Voit ladata alla olevia kuvia ja jakaa niitä, kun lähetät kutsut tai teet Facebook-tapahtuman. Alla olevia kuvia voit käyttää Facebook-tapahtuman tai -ryhmän otsakuvana.


Katso NOSH edustajan vinkit kutsujärjestäjälle


Varaa vaatekutsut ▶     Lasten Lookbook ▶     Naisten Lookbook ▶

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeiden avulla pyrimme parantamaan käyttökokemusta sivuillamme.
Voit estää evästeiden käytön muuttamalla selaimesi evästeasetuksia. Tutustu myös tietosuojaselosteeseemme.Ok

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Päivitetty 29.4.2019

Löydät usein kysytyt kysymykset ja vastaukset UKK-sivulta


1. Käsittely- ja toimitusaika

Otamme uudet tilaukset käsittelyyn ja keräilyyn mahdollisimman nopeasti.

Jotta voimme taata nopean tilauskäsittelyn, tilauksiin ei voi tehdä lisäyksiä ostotapahtuman jälkeen. Samasta syystä tilausta ei voi yhdistää toiseen tilaukseen.  

Pakettien toimitusaika on 4–10 arkipäivää valittuun noutopaikkaan. Kirjetoimitukset saapuvat perille 5–10 arkipäivän kuluessa.

Voit ottaa kaikissa tilaustasi koskevissa asioissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

2. Toimitustavat ja -hinnat

Tilaan verkkokaupasta

Postin Kirje 3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,50 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,50 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,50 €

Tilaan NOSH edustajalta

Postin Kirje3,50 €
Postipaketti -nouto Postin automaatista tai toimipisteestä5,00 €
MH paketti -nouto Matkahuollon toimipisteestä, esim. K-market tai R-kioski6,00 €
Matkahuollon kotiinkuljetus8,00 €


2.1. Kirje & postipaketti

Käytämme toimituksissamme Postin kirjettä ja postipakettia. Voit noutaa postipaketin vastaanotettuasi saapumisilmoituksen. Postin pakettiautomaatin käyttäminen edellyttää puhelinnumeron ilmoittamista tilausta tehdessä. Asiakas täyttää kassalla osoitetietonsa, valitsee toimitustavan sekä noutopisteen ja vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta tai korvaamaan, mikäli asiakkaan antamissa tiedoissa on virhe.

Posti säilyttää paketteja yhden viikon noutopisteessä tai pakettiautomaatissa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin.

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.

2.2. Matkahuolto

Käytämme Matkahuollon toimituksissamme MH pakettia ja MH kotiinkuljetusta.

Valitsemalla toimitusmuodoksi Matkahuollon paketin, voit noutaa pakettisi lähimmästä K-marketista, R-kioskista tai Matkahuollon toimipisteestä. NOSH ei ole velvollinen suorittamaan paketille siirtoa, mikäli väärä noutopiste johtuu asiakkaan omasta valinnasta.  

Kotiinkuljetusta varten voit valita  MH kotiinkuljetuksen.

Matkahuollon paketteja säilytetään kaksi viikkoa, jonka jälkeen paketit palautuvat takaisin NOSHille

Mikäli pakettia ei ole noudettu toimipisteestä määräaikaan mennessä vaan se palautuu NOSHille, veloitamme asiakkaalta käsittelykulut 8 €.  

3. Maksutavat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.  

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat:

  • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu
  • Korttimaksu (Visa, Mastercard ja American Express) tai 
  • Verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-pankki) 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Näet laskusi myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseesi.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

Maksaminen NOSH edustajalta tilattaessa

Edustajasi luo tilauksesi, jonka jälkeen saat 24 tuntia voimassaolevan maksulinkin sähköpostiisi. 

Lue lisää maksamisesta UKK:sta.

4. Alennuskoodit ja tarjoukset

Hyvitys- ja alennuskoodit

Hyvitys- ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Tilauksella voi olla vain yksi hyvitys- tai alennuskoodi

NOSH ei hyvitä hyvityskoodeja esim. kutsujärjestäjän etua rahaksi tai uudelle alennuskoodille, mikäli siitä jää osa käyttämättä, tai mikäli palautat koko tilauksen. 

NOSH ei hyväksy vanhentuneita tai kolmansien osapuolien julkaisemia alennuskoodeja.

Mikäli sinulla on NOSHin toimittama alennuskoodi, joka ei toimi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Kutsujärjestäjän etu

Kutsujärjestäjän etu on tarkoitettu NOSH vaatekutsuilla tehtävään tilaukseen.

Kutsujärjestäjän edun sisältävälle tilaukselle ei voi yhdistää muita hyvitys-, alennus- tai lahjakorttikoodeja.  

NOSH klubiedut

NOSH klubiedut ovat saatavilla ainoastaan NOSH edustajan kautta tilattaessa.

NOSH klubietuja koskevat erityisehdot. Tarjousten voimassaoloaika ja etuhinta määritellään kampanjakohtaisesti: nosh.fi/klubiedut

Asiakkaan tilauksen erikoisedut ja -hinnat ovat voimassa tilauksen maksulinkin voimassaoloajan (24 tuntia). Mikäli tilauksen sisältämien etujen saatavuus tai hintojen voimassaoloaika päättyy maksulinkin voimassaoloaikana, ei tilauksen edut ja hinnat ole siirrettävissä myöhemmin tehtävälle uudelle tilaukselle, vaikka tilauksen tuotesisältö olisi sama.

5. Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla NOSH vaatteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

5.1 Vaihto-oikeus 

Vaihto-oikeus koskee vain saman vaatteen toiseen kokoon vaihtamista mikäli tilauksen loppusumma pysyy samana tai jää alkuperäistä pienemmäksi. Vaihdon voi tehdä veloituksetta kerran, ja vaihdon voi veloituksetta palauttaa, jos se ei ole sopiva.

Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä muita tuotteita, vaan lisätuotteista on tehtävä erillinen tilaus. Mikäli vaihdossa toivottu uusi vaate on myyty loppuun ennen kuin vaihto on otettu käsittelyyn, palautamme rahan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.2 Palautusoikeus

Mikäli et halua pitää tilaamaasi vaatetta, lähetä se takaisin 14 vrk:n kuluessa ja palautamme tuotteen hinnan sinulle takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksesi postikulut. Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti.  

5.3 Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen kunto

Palautettavan tai vaihdettavan vaatteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Muista siis tarkistaa vastaanottamasi vaatteet ennen tuotteen käyttöönottoa tai pesua. Palauta vaatteet mielellään niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuneen vaatteen kunnon ennen maksun palauttamista. 

5.4 Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika   

Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu 10-20 arkipäivää. Palautuspakettien toimitusaika varastollemme vaihtelee useilla työpäivillä ja palautus rekisteröityy järjestelmäämme vasta asiakaspalvelumme ottaessa sen käsittelyyn. Saat meiltä sähköpostivahvistuksen, kun vaihtosi tai palautuksesi on käsitelty.

5.5 Väärä tai viallinen tuote

Jos olet saanut tilauksessasi väärän tai viallisen tuotteen, täytä verkkosivuillamme oleva virheilmoituslomake Voit valita lomakkeelta sinulle sopivan hyvitysvaihtoehdon. Lomakkeen lähetettyäsi saat lisäohjeet tuotteen mahdolliseen palauttamiseen.  

Ilmoita toimitus- tai tuotevirheestä

Lisätietoja saat asiakaspalvelustamme:

  • sähköpostitse info@nosh.fi
  • soittamalla p. 040 4131 660 ma–pe klo 09.00–15.00.

5.6. Maksun palautus

Hyvitämme maksamasi summan tilauksesi maksutavan mukaisesti. Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, palautamme sinulle myös alkuperäiset postikulut. Palautuksen käsittelyyn ja rahan siirtoon kuluu yleensä noin 10–20 arkipäivää.  

Mikäli olet tehnyt tilauksen Klarna-laskulle, saat päivitetyn laskun Klarnasta, kun palautuksesi on käsitelty. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnassa (10 päivää) kirjautumalla Klarnan sivuille https://app.klarna.com/login tai ottamalla yhteyttä Klarnaan chatissa klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.

Lisätietoja Klarnan asiakaspalvelusta:  
klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai puhelimitse 09-425 99 771.
     

6. Vaihto- ja palautusohje

Täytä ja liitä palautuspakettiin tilauksen mukana tullut lähetyslista tai vastaavat tiedot erillisellä paperilla. Palautusten ja vaihtojen käsittelyyn tarvitsemme: 

1. tilausnumeron 
2. tilaajan nimen
3. jokaisesta palautettavasta tuotteesta tiedon onko kyseessä palautus vai vaihto
4. jokaisesta vaihdettavasta tuotteesta tieto, mihin kokoon toivot vaihtoa.

6.1. Palautus Postin toimipisteeseen

Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuina ja täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Postin toimipisteeseen. Jos olet palauttamassa virheellistä tuotetta, lisääthän pakettiin mukaan tilausnumerosi sekä VAAT- tai TOIM-alkuisen virheilmoitustunnuksen. NOSH maksaa palautuksesta syntyvät postikulut.   

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 628456
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

6.2. Palautus Postin pakettiautomaattiin

Palauta Helposti koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai postiin. 

  1. Mene Postin sivulle: posti.fi/palautapaketti.  
  2. Syötä pakettisi lähetystunnus tekstikenttään, alkukirjaimet JJFI aina isoilla kirjaimilla.
  3. Paina "Hae" ja saat Helposti-koodin sekä palautusohjeet
  4. Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle
  5. Palauta paketti pakettiautomaattiin automaatin ohjeiden mukaan.
  6. Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

6.3. Palautus Matkahuollon toimipisteeseen

Voit palauttaa mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen. Vie palautettavat tuotteet valmiiksi pakattuna täytetyn lähetyslistan tai vastaavien tietojen kanssa Matkahuollon toimipisteeseen.  

Kirjoita palautuksen osoitteeksi:
Palautustunnus 951 5517
Nosh Company Oy
PL 110
13101 Hämeenlinna  

Säilytä palautuksen kuitti itselläsi, kunnes palautuksesi on käsitelty.

7. Asiakaspalvelu ja muut ehdot

Asiantunteva ja tuotevalikoimamme hyvin tunteva henkilökuntamme auttaa sinua mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät aina sähköpostitse info@nosh.fi.

Nosh Company Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.  

Mahdollisiin asiakkaan ja Nosh Company Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Voit ottaa asiassa yhteyttä myös asiakaspalveluumme info@nosh.fi.  

Lue päivitetystä tietosuojaselosteestamme miten NOSH suojaa yksityisyyttäsi ja käsittelee henkilötietojasi.